بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54684
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 28 اردیبهشت 98 2:06 ق.ظ

امام جمعه سیراف:

بخشداری، مطالبه بحق مردم سیراف بود/ احیای گمرک سیراف و شبانه روزی شدن درمانگاه، مطالبه دیگر مردم است

ثلاث- امام جمعه سیراف گفت: ان شاءالله قدم بعد از افتتاح بخشداری که انجام شد، احیاء گمرک بندر تاریخی سیراف باشد و در کنار آن شبانه روزی شدن درمانگاه سیراف و انجام طرح بزرگ ورودی سیراف از سمت عسلویه.

به گزارش ثلاث و به نقل از ” سیراف صلاه” ، حجت الاسلام محمد صادق عاشوری، امام جمعه شهر سیراف در آیین افتتاح بخشداری این شهر گفت: خداوند را شاکرم که یکی از بزرگترین مطالبات بحق مردم سیراف به وقوع پیوست. از همه مدیران، مسئولان استان و شهرستان و شهر که تلاش کردند، از نماینده سابق و کنونی، خانم دکتر الماسی، استاندار سابق، استاندار محترم جناب آقای گراوند، فرمانداران سابق و فرماندار محترم کنونی، مهندس نوروزی، شورای اسلامی و شهرداری سیراف، تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: مسئولیت مهمترین و بزرگترین امانت است و در نظام اسلامی مسئولیت نعمت است و فلسفه آن خدمت به مردم در جهت رضای الهی است.

امام جمعه سیراف افزود: ان شاءالله قدم بعدی احیاء گمرک بندر تاریخی سیراف باشد و در کنار آن شبانه روزی شدن درمانگاه سیراف و انجام طرح بزرگ ورودی سیراف از سمت عسلویه.

حجت الاسلام عاشوری، خطاب به استاندار بوشهر،عنوان کرد: جناب آقای استاندار هر کدام از این مباحث که مطرح کردم، مطالبات بحق مردم سیراف است که امیدواریم با درایتی که از حضرتعالی خبر داریم در همین دولت به سرانجام برسد.

 

شیرینو به شهر ارتقا یابد

وی در بخش دیگری از سخان خود، مطرح کرد: انتظار می رود یکی از بزرگترین روستاهای کشور یعنی شیرینو ( واقع در شهرستان کنگان) نیز به شهر ارتقا یابد.

امام جمعه سیراف اظهار داشت: با بخش شدن سیراف، خواستار تاسیس ادارات یا نمایندگی آنها در شهر هستیم.

حجت الاسلام عاشوری افزود: ظرفیت این بندر تاریخی در بخش های مختلف خصوصاً گردشگری، دریایی، صنعت و نیروی انسانی، بسیار بالاست.

وی گفت: امیدواریم با همت و تلاش و کوشش شما مسئولین عزیز و دلسوز، بخش سیراف به جایگاه حقیقی خود برسد.

امام جمعه سیراف در پایان گفت: برای مهندس بشی سرپرست بخشداری سیراف آرزوی موفقیت از خداوند متعال خواستارم.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن