بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55242
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 تیر 98 4:54 ب.ظ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان:

سازمان تبلیغات اسلامی نهادی مهم و تاثیرگذار در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

ثلاث- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان، سازمان تبلیغات اسلامی را نهادی مهم و تاثیرگذار در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف دینی، فرهنگی و هنری در قالب دین مبین اسلام دانست.

 

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان در گفتگو با خبر ثلاث در کنگان با تبریک فرارسیدن اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با ظرفیت های موجود از قبیل وجود مراکز قرآنی، مساجد و حسینیه ها، هیئات مذهبی، کانون مداحان، اعزام مبلغ دینی و روحانیون مستقر برای پیشبرد اهداف اهتمام جدی و عزمی راسخ دارد.

حجت الاسلام علی محمدی با بیان اینکه از ۹۰ هیئت مذهبی شهرستان ۴۰ هیئت در سامانه طوبی ثبت شده است، اظهار داشت: در شهرستان کنگان ۵۳ مسجد و ۵۰ حسینیه وجود دارد که در ایام سال برنامه های مختلف اعیاد و شهادت های ائمه علیهم السلام و سایر مراسمات ملی و مذهبی را برگزار می کنند.

وی با اعلام اینکه ۲۰ خانه عالم در شهرستان کنگان وجود دارد، ادامه داد: سال گذشته ۲۲ برنامه قرآنی در شهرستان کنگان با همکاری ۱۳ مرکز قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه شهرستان کنگان دارای ۱۲۴ حافظ کل و نیم جزء قرآن است، گفت: تاکنون ۱۶۰ گواهی نامه قرآنی صادر شده و ۴۱ مربی قرآن در سامانه طوبی ثبت شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان با اشاره به عمده فعالیت های این اداره بیان داشت: رسیدگی به امور روحانیون مستقر، مراکز قرآنی، هیئات مذهبی، همایش طلایه داران تبلیغ، نشست های سبک زندگی قرآنی، دوره بازآموزی قرآن، همایش های فرهنگی و مراسمات ، ولادتها و شهادت  ائمه اطهار (ع) از جمله برنامه هایی بوده است که در طول سال دنبال می کنیم.

وی افزود: برگزاری نشست مشترک شیعه و اهل سنت به مناسبت هفته وحدت از مهمترین و موثرترین برنامه هایی است که نقش مهمی در ایجاد وحدت در شهرستان کنگان دارد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. علی says:

    سلام آقای صفایی ممنون از لطف شما

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن