بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57378
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 30 مهر 98 8:32 ب.ظ

امام جمعه کنگان

صنعت از ورزش کنگان حمایت کند/مشکل کودمرغی رفع شود

ثلاث_امام جمعه کنگان گفت:صنعت و شرکت‌های منطقه باید خود را به حمایت از دسته‌های ورزشی کنگان ملزم بدانند.


امام جمعه کنگان صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: صنعت و شرکت‌های منطقه باید خود را به حمایت از دسته‌های ورزشی کنگان ملزم بدانند.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: همانگونه که در شهرهایی مانند آبادان، کرمان، اصفهان و برخی شهرها صنعت از تیم‌های ورزشی آن شهرها حمایت می‌کند باید در کنگان نیز این حمایت صورت پذیرد تا جامعه ورزش شهرستان احساس تبعیض نکنند.

وی با بیان اینکه مذاکراتی با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس پیرامون حمایت از ورزش شهرستان داشته است، بیان کرد: بسیاری از ورزشکاران و دسته‌های ورزشی این شهرستان برغم محدودیت در امکانات و  نبود حمایت موفقیت‌های بزرگی در عرصه ملی و فرا ملی کسب کردند که شایسته تقدیر هستند و اگر مورد حمایت قرار گیرند به افتخارات بیشتری دست خواهند یافت.

امام جمعه با تسلیت اربعین حسینی از اقدامات و خدمات ستاد اربعین شهرستان در کنگان و در کشور عراق به زائرین حسینی تشکر و بر ضرورت حمایت بیشتر از خادمین حسینی تاکید کرد.

محمودی در پایان با اشاره به گلایه برخی شهروندان از استفاده کود مرغی در مزارع کشاورزی بر ضرورت مدیریت این موضوع و رفع نگرانی شهروندان تاکید کرد.

خبرنگار:ابوذرحسین‌پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن