بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57411
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 1 آبان 98 8:41 ب.ظ

فرماندارکنگان

در جذب سرمایه‌گذاران همت بیشتری شود/شعبه بانک گردشگری در کنگان مستقرشود

ثلاث_فرماندار کنگان گفت: باید بانک‌گردشگری در این شهرستان مستقر شود و در قالب طرح‌های بومگردی و اشتغال‌زایی به ما کمک کند.


سیدعلی پاک‌نژاد در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان اظهار داشت: توسعه اقتصاد، رهایی از وابستگی است.

فرماندار کنگان افزود: رونق واحدهای تولیدی در سطح شهرستان ضروری است و نگاه ما بر این است که چرخه‌ آنها را فعال کنیم تا بتوانیم در بحث اشتغال‌زایی گام برداریم.

وی گفت: در جذب سرمایه‌گذاران همت بیشتری شود و با دعوت آنها در جلسات موانعی که سر راه‌شان قرار دارد، شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش شود.

پاک‌نژاد با بیان اینکه نگاه ما همکاری و کمک به طرح اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: طرح‌هایی که از طریق معاونت اقتصادی وزارت کشور مطرح شده، بررسی می‌شود که برخی از این طرح‌ها ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برخی نیز در اختیار بانک‌ها قرار گرفته است که نیاز به بازدید دارد و امیدواریم بتوانیم آنها را جزء طرح‌های هفت‌گانه ببریم.

وی بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان یک ظرفیت در شهرستان است که باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود و ما از طرح‌ها حمایت می‌کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: شهرک‌های‌صنعتی با رویکرد ‌طرح‌های شرکت‌‌های دانش‌بنیان طرح‌های مورد نظر را ارائه دهند و پارک‌علم و فناوری نیز می‌تواند از ظرفیت شهرک‌های صنعتی در حوزه کاری خود در مسیراشتغال‌زایی استفاده کنند.

وی بیان داشت: شهرستان کنگان ظرفیت داشتن نمایندگی اتاق بازرگانی را دارد که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم این مهم محقق شود.

این مسؤول با بیان اینکه کنگان قابلیت گردشگری دارد، گفت: باید بانک‌گردشگری در این شهرستان مستقر شود و در قالب طرح‌های بومگردی و اشتغال‌زایی به ما کمک کند.

وی با تأکید بر لزوم اهتمام جدی در حوزه صادرات، افزود: کشور قطر یک ظرفیتی برای شهرستان‌های جنوبی است که باید از آن به خوبی استفاده شود.

رئیس ستاد اقتصادمقاومتی شهرستان کنگان عنوان کرد: مدیران شهرستان در زمینه رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی همت بیشتری کنند.

وی بر توسعه گلخانه‌ها تاکید کرد و گفت: در توسعه گلخانه‌ها نیز برنامه‌های لازم انجام شود و تعداد گلخانه‌های موجود در شهرستان همراه با کیفیت افزایش یابد.

خبرنگار:صلاح خنافره

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن