بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57694
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 آبان 98 12:19 ب.ظ

بازدید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از پروژه های صنعت برق در تنگستان

ثلاث- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روز پنجشنبه در بازدید از شهرستان تنگستان از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه های این شرکت قرار گرفت.

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری در بازدید از مدیریت برق شهرستان تنگستان اظهار داشت:  پروژه برقرسانی به چاه های  کشاورزی تنگستان با احداث ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۹ میلیارد ریال اعتباربا پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصد اجرایی شده است.

 وی بیان کرد: در بخش توسعه شهری و بهره برداری، از محل اعتبارات داخلی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار  جهت توسعه شبکه برق رسانی اهرم هزینه شده است.

مهندس مذکوری یادآور شد: این پروژه شامل یک کلیومتر و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط است که اکنون ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سایر پروژه ها نیز تا قبل از پیک ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: سفرهای شهرستانی به منظور رصد کاستی هاو مشکلات اجرای پروژه ها انجام میشود و باید تمامی تلاش خود را جهت آماده سازی شبکه برق جهت عبور از پیک تابستان ۹۹ انجام دهیم. همچنین با کنترل و نظارت کافی در اجرای باکیفیت پروژه ها تسریع لازم انجام شود.

مذکوری اظهار کرد: در سالی که  رونق تولید نام گرفته، بخشی از این مسئولیت بر دوش صنعت برق است که  با تامین برق پایدار و مطمئن رسالت مهمی در تحقق این فرمایش مقام معظم رهبری دارد.

وی در پایان بازدید از همه مسئولین شهرستان تنگستان خصوصا فرماندار پرتلاش این شهرستان و تمامی همکاران ، پیمانکاران و دست اندر کاران عرصه  خدمت رسانی به مردم عزیز تشکر و قدر دانی نمود.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن