بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58176
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 4 دی 98 5:34 ب.ظ

از هتل داریوش تا دریایی ترنج کیش در سفر به کیش

هتل بین المللی کیش  یک هتل بسیار شیک و نوساز که امکانات اقامتی فوق العاده ای را دارد دارای اتاق ها و سوئیت های زیبا و راحت است که از انتخاب آنها پشیمان نخواهید شد افزون بر این رستوران هتل با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و خارجی و همچنین کافی شاپ که در محیطی بسیار […]

هتل بین المللی کیش

 یک هتل بسیار شیک و نوساز که امکانات اقامتی فوق العاده ای را دارد دارای اتاق ها و سوئیت های زیبا و راحت است که از انتخاب آنها پشیمان نخواهید شد افزون بر این رستوران هتل با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و خارجی و همچنین کافی شاپ که در محیطی بسیار دلپذیر قرار گرفته است از دیگر جاذبه های هتل بین المللی کیش است امکانات تفریحی دیگری هم مانند استخر رو باز سالن زیبایی و با ساژ کافی شاپ ویژه بانوان و سالن بازی کودکان را دارد

هتل شایگان کیش

این هتل در تور کیش  از هتل های پنج ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. هتل شایگان دارای صد و سی اتاق است. از امکانات این هتل می توان به لابی، استخر، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، صندوق امانات، چایخانه سنتی، فروشگاه، فضای سبز، کافی شاپ، سالن کنفرانس، آرایشگاه، رستوران دویست و پنجاه نفره و مجموعه ورزشی اشاره کرد. مجوعه ورزشی موجود در هتل شایگان کیش دارای استخر ، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ و سالن بیلیارد می باشد. هتل شایگان کیش تا مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ کمتر از دو دقیقه با ماشین و تا مرکز خرید مروارید کیش چهار دقیقه ، تا مرکز خرید مرجان کیش پنج دقیقه، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش شش دقیقه، تا پارک ساحلی مرجان شش دقیقه، تا فرودگاه کیش ده دقیقه همگی با ماشین زمانی است که باید طی کنید و مشاهده می کنید که از چه دسترسی خوبی برخوردار است.

هتل داریوش کیش

به گزارش سفر باتو ، یکی از معروف ترین و بزرگترین هتل های جزیره کیش است معماری ساختمان این  هتل برگرفته شده از معماری تخت جمشید است اتاق ها و سوئیت های هتل چشم اندازی رو به باغ و یا دریا دارند هتل داریوش دارای ویلاهای ساحلی هم هست دسترسی به مراکز تفریحی و مراکز خرید از دیگر امتیاز های این هتل است از امکانات هتل می تواند به زمین تنیس سالن بیلیارد کادر غواصی و ….. اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش

 این هتل یک هتل لاکچری پنج ستاره می باشد. این هتل زیبا دارای صد و شصت و هشت اتاق است. از امکانات این هتل می توان به مواردی ماند لابی، لاندری، پارکینگ رایگان، جکوزی ، صندوق امانات و پذیرش شبانه روزی اشاره کرد. هتل بین المللی پارمیس از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره زیبای کیش است که در موقعیت عالی و نزدیک به مراکز عمده خرید و مراکز تفریحی این جزیره واقع شده است. هتل پارمیس کیش دارای دو رستوران است که با ارائه غذاهای ایرانی و خارجی مشتری های زیادی دارد. رستوران اول که با فضای سنتی و معماری مربوط به عهد صفوی دارای مشتری های خود می باشد. رستوران سوم به نام خانه اسپاگتی با انواع غذاهای ایتالیایی پذیرای میهمانان خود است. هتل بین المللی پارمیس در جزیره زیبای کیش در سال هشتاد و پنج راه اندازی شده است. این هتل که میان گردشگران بسیار پرطرفدار است از لحاظ سرویس دهی و کیفیت غذاها، تنوع اتاق ها ، دسترسی به مراکز مختلف، کارکنان خوش برخورد و موارد بسیار دیگر، دلیل اصلی این موضوع است.

هتل دریایی ترنج

 این هتل پنج ستاره یک هتل بسیار شیک و لاکچری می باشد که دارای نود و هشت اتاق است و از جمله امکانات این هتل می توان به مواردی مانند پارکینگ رایگان، صندوق امانات، استخر روباز، آرایشگاه و پذیرش شبانه روزی اشاره کرد. هتل دریایی ترنج کیش در سال نود و چهار خورشیدی به عنوان اولین هتل دریایی در خاور میانه راه اندازی شد. بخشی از هتل بر روی دریا و بخشی دیگر بر روی خشکی می باشد. بخش روی دریا با کف شیشه ای درست شده تا با توجه به آب شفاف و تمیز خلیج فارس در این منطقه میهمانان بتوانند کف دریا را هم ببینند. تمام اتاق های هتل دریایی ترنج کیش دارای بالکن اختصاصی هستند و میهمانان هتل می توانند از این بالکن ها منظره زیبای غروب آفتاب را بر روی آبهای خلیج فارس تماشا کنند. در این هتل دریایی رستوران های مختلفی وجود دارد. از جمله رستوران خورشید روی دریا که کف این رستوران شیشه ای است، رستوران کاج، کافه گلف، رستوران ساحلی، لمکده ساحلی که یک نوع رستوران سنتی می باشد. دسترسی این هتل به مراکز مختلف هم بسیار خوب است.

هتل ارم کیش

 این هتل بسیار زیبا و با امکانات خوب می باشد. از جمله امکانات این هتل می تان به آرایشگاه زنانه و مردانه، پارکینگ، سالن اجتماعات، دو استخر و سالن بدنسازی اشاره کرد. هتل ارم کیش که یک هتل چهار ستاره است دارای دویست و چهل و پنج اتاق می باشد. دسترسی این هتل به مراکز مختلف تفریحی و تجاری در جزیره کیش بسیار خوب می باشد. از دیگر امکانات این هتل رستوران چهار صد نفره، سونا و جکوزی، کافی شاپ، صندوق امانات، کافی نت، فرشگاه و فضای سبز می باشد. این هتل با کارکنان خوب و با تجربه آماده خدمت رسانی به میهمانان خود می باشد.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن