بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 59905
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 13 اردیبهشت 99 2:38 ب.ظ

رئیس جدید اداره برق کنگان منصوب شد

ثلاث-آئین تکریم و معارفه سرپرست سابق و مدیر جدید برق شهرستان کنگان روز شنبه با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و جمعی از همکاران و مسولین برگزار گردید.


به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در این آیین با تجلیل از عزیزاله سطحانیان ، علیرضا بحرینی به عنوان مدیر جدید برق شهرستان کنگان معرفی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در این آیین با تبریک ماه مبارک رمضان، روز ملی صنعت برق و هفته کارو کارگر و همچنین بزرگداشت مقام شامخ معلم به همکاران گرامی، ضمن قدردانی از فعالیت کارکنان مدیریت برق شهرستان کنگان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام “جهش تولید” تلاش مضاعف همه همکاران جهت رسیدن به این هدف از الویت های شرکت است.

مهندس اردشیر مذکوری با اشاره به دستاوردهای دستگاه متبوعش در سال ۱۳۹۸ بیان کرد: پایداری شبکه برق و گذر موفق از پیک تابستان، بدون اعمال خاموشی به مردم شریف استان مهم ترین موفقیت های صنعت برق می‌باشد.

وی افزود: اجرای طرح ملی قبض سبز(حذف قبوض کاغذی) و طرح های توسعه ای در قالب پویش #هرهفته:الف_ب_ایران که توسط صنعت برق کشور و استان برای آبادانی ایران کلید خورد از دیگر موفقیت های صنعت برق است که نشانگر انسجام و کار تیمی موفق صنعت برق در سطح کشور می‌باشد.

وی اضافه کرد: صنعت برق استان بوشهر نیز در آخرین هفته از اسفندماه سال ۱۳۹۸ با افتتاح پست برق ۱۳۲/۲۰ کیلوولت کنگان، گامی بلند و با اهمیت جهت تقویت و پایداری شبکه برق جنوب استان و تامین برق مشترکان جدید در شهرستان کنگان برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: بهبود خدمت رسانی از جمله توفیقات سال ۹۸ است که به موازات سایر موفقیت ها حاصل شده است که همه در پرتو همدلی،همکاری و هماهنگی همکاران و همراهی مسولین و مردم بوده است.

وی بیان کرد امسال نیز پویش هرهفته الف-ب-ایران در دو بخش «ساخت و ساز» و «ساز و کار »، ادامه خواهد یافت و امیدواریم که بیش از گذشته شاهد برکات آن برای کشور و استان باشیم.

مهندس اردشیر مذکور اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش مصرف، برنامه ریزی لازم در سطح کشور و استان برای عبور موفق از پیک تابستان انجام شده و امیدواریم با اجرای این برنامه ها و همچنین مشارکت همه مردم عزیز استان در مصرف بهینه برق و همکاری سایر مشترکان در برنامه های مدیریت مصرف، شاهد تابستانی با حداقل خاموشی باشیم.

فرماندار کنگان نیز در این آیین با بیان اعلام رضایت از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان در زمینه خدمات رسانی و تامین مطلوب برق برای شهروندان، خوستار افزایش رضایتمندی مردم و عملیاتی شدن برنامه‌های دست اجرای این شرکت تا پایان سال جاری شدند.

سید علی پاک‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعداد ۷۰۰۰ هزار مشترک ساکن شهرستان کنگان خواهان توجه و پیگیری رفع مشکل تک متقاضیان و پایه های فرسوده شدند.

در پایان فرماندار شهرستان کنگان با تقدیر از فعالیت سرپرست سابق مدیریت برق شهرستان کنگان، برای مدیر جدید برق این شهرستان آرزوی موفقیت نمود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن