بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60166
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 9:02 ب.ظ

پایگاه‌های جمع آوری فطریه برگزار می‌شوند

ثلاث-رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان کنگان گفت:برنامه‌ ریزی‌های لازم برای جمع آوری فطریه و کمک به نیازمندان شهرستان انجام شده است.


رئیس کمیته امداد درجلسه ویژه برنامه جمع آوری زکات فطریه امداد بیان کرد: با عنایت به احتمال عدم برگزاری نماز عید فطر و برپایی پایگاههای جمع آوری زکات فطریه در محل مصلی نماز ؛ برنامه ریزی ویژه ای جهت جمع آوری کمکها انجام شده است.

احمدرضا بحرینی اظهار داشت :استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی , پایگاههای مقاومت بسیج , دفترامام جمعه , فرمانداری و سایر اداره جات, مراکزخیریه اهل سنت , سازمان تبلیغات اسلامی و مراکز خیریه مساجد , توزیع پاکتهای ویژه زکات فطریه به شرکتهای منطقه , استفاده از ظرفیتهای پرسنل امداد و خیرین ؛ در برنامه های جذب جمع آوری زکات فطریه در دستورکارقراردارد.

وی افزود : انتظار است که مردم نجیب و شهید پرور این شهرستان با هدف کمک هر چه بیشتر به نیازمندان در این امر شرعی حضور پرشور داشته باشند و در عید فطر امسال , با کمکهای خود دل ایتام و مستمندان را شاد کنند.

وی خاطرنشان کرد : مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان , مطمئن باشند پس از پرداخت زکات فطریه خود به کمیته امداد , خود را موظف می دانیم که مبالغ جمع آوری شده را در اسرع وقت ممکن بدست مستحق و نیازمندان برسانیم.

رئیس کمیته امداد در پایان گفت : مردم خیر و نیک اندیش می توانند برای پرداخت مبلغ زکات فطریه خود به شماره حساب ( ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۶۹۵۹۶ ) بنام کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان کنگان اقدام کنند .

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن