بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64095
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 21 اسفند 99 1:34 ب.ظ

مدیر سایت دو منطقه ویژه پارس ۲ کنگان در نشست با سرپرست بیمارستان کنگان

تقویت بیمارستان امام خمینی کنگان برابر با ارتقاء سیستم امداد رسان و پاسخگویی در حوادث منطقه است

ثلاث-مدیر منطقه پارس ۲ کنگان گفت: تقویت و رفع نواقص بیمارستان کنگان در اصل، تقویت سیستم امداد رسان و پاسخگو در حوادث و بحران‌های منطقه و پشتیبانی بهتر و کامل تر است.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان کنگان، دکتر صادق مختارپور سرپرست و توفیق خلیفات مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی روز گذشته با مهندس عباس باژوند مدیر منطقه پارس دو کنگان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر مختارپور خواستار افزایش تعاملات و همکاری میان منطقه پارس دو کنگان با بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به عنوان بیمارستان معین نفت و همچنین قطب درمان جنوب استان بوشهر شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بیمارستان امام خمینی کنگان علاوه ‌بر خدمت رسانی به مردم بومی و شهرستان های همجوار، همواره و در همه شرایط، میزبان شایسته ای برای نیروهای پر تلاش صنعت بوده و از هیچ کوششی برای خدمت رسانی به این عزیزان و خانواده آنان فروگذاری نکرده است.

سرپرست بیمارستان کنگان افزود: حجم مراجعین و خدمات بیمارستان کنگان بسیار زیاد و سنگین است و طبیعی است که واحد‌های پشتیبان این مجموعه بزرگ، نیاز به بهسازی، به روز رسانی، تعمیر یا استاندارد سازی داشته باشد.

دکتر مختارپور اظهار کرد: بر همین اساس در چهار حوزه از جنابعالی به عنوان مدیر پر تلاش منطقه پارس دو کنگان درخواست همکاری داریم:
۱ . بررسی وضعیت رفع نواقص و استاندارد سازی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان ۲. بررسی، عیب یابی و رفع نواقص رختشویخانه بیمارستان امام خمینی ۳. رایزنی و مساعدت جهت تهیه دستگاه امحاء زباله بیمارستان ۴. مشاوره و مساعدت در زمینه فناوری اطلاعات بیمارستان به صورت نرم افزاری و سخت افزاری.

عباس باژوند مدیر منطقه پارس دو کنگان و مدیران همکار وی ، مهندس جواد قدرتی و مهندس پوریا فولادی در این دیدار ضمن عرض خدا قوت به کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به عنوان مدافعان سلامت، با یادآوری سابقه درخشان کمکهای گذشته این مدیریت به بیمارستان امام خمینی برای رفع مشکلات و نواقص مورد درخواست، اعلام همکاری مجدد نمود و دستور پیگیری و بررسی موارد را به واحد‌های مربوطه داد .

وی تاکید نمود: تقویت و رفع نواقص بیمارستان کنگان در اصل تقویت سیستم امداد رسان و پاسخگو در حوادث و بحران‌های این منطقه و پشتیبانی بهتر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن