بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64463
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 فروردین 00 11:04 ب.ظ

پروژه بهسازی و اصلاح شبکه فاضلاب ساختمان الحاقی بیمارستان کنگان به اتمام رسید

ثلاث- سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: به همت شهرداری بندر کنگان، بهسازی و اصلاح شبکه فاضلاب ساختمان الحاقی بیمارستان امام خمینی انجام شد.

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره ) کنگان در تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده مردم جنوب استان بوشهر، فرماندار شهرستان کنگان و رئیس شورای اسلامی شهر کنگان برای رفع   نواقص بیمارستان کنگان بازدیدی مشترک را انجام دادند و در همین راستا مصوباتی را گذراندند.

یکی از این مصوبات، اصلاح شبکه فاضلاب ساختمان الحاقی بیمارستان امام خمینی بود که شورای اسلامی شهر کنگان برای انجام آن متعهد شده بود.

دکتر صادق مختارپور گفت:  بهسازی و  اصلاح شبکه فاضلاب ساختمان الحاقی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در راستای بازدید و مصوبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ به اتمام رسید.

وی افزود: در این کار، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان به ویژه دکتر دشتی مطلق، رئیس شورا، دکتر جمالی شهردار بندر کنگان، مهندس سطحانیان معاون خدمات شهری و مهندس اسیری از کارشناسان زحمت کش این شهرداری، برای اصلاح و بهسازی شبکه فاضلاب و سرویس های بهداشتی ساختمان الحاقی، تمام هزینه ها و کار را بر عهده گرفته و انجام دادند. جا دارد صمیمانه از این عزیزان قدردانی به عمل آید.

گفتنی است ساختمان ۳ هزار متری الحاقی در سال ۱۳۹۵ بهره برداری شده است و شامل بخش آی سی یو، بستری اورژانس، بخش داخلی، بخش بستری بیماران حاد تنفسی و اتفاقات اورژانس می باشد.

 

 

.

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن