بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64623
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 تیر 99 12:20 ب.ظ

درمانگاه «شیرینو» درحال ساخت است/ پیگیر خرید ماشین آتش‌نشانی هستیم

ثلاث-بخشدار سیراف گفت:درمانگاه روستای شیرینو درحال ساخت که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار روند ساخت آن به کندی پیش می‌رود.

فارس‌من| درمانگاه «شیرینو» درحال ساخت است/ پیگیر خرید ماشین آتش‌نشانی هستیم

محمد فخرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ثلاث با اشاره به در حال ساخت بودن درمانگاه روستای شیرینو اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر اعتبارات به سمت‌وسوی مقابله با این بیماری هدایت می‌شود به همین دلیل ساخت این درمانگاه با مشکل اعتبار مواجه شده است.

بخشدار سیراف افزود: با همکاری یکی از شرکت‌های مستقر در منطقه و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سعی می‌شود این درمانگاه به بهترین شکل آماده و تحویل مردم شریف روستای شیرینو داده شود.

وی در مورد خواسته مردم شیرینو برای استقرار آتش‌نشانی در این روستا عنوان کرد: استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در این روستا یکی از برنامه‌های دهیاری و شورای این روستا است. این پروژه به اعتبار نیاز دارد که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین بیماری کرونا احداث این پروژه با مشکل اعتبار مواجه شده است.

این مقام مسؤول گفت: فرماندار شهرستان نیز در حال پیگیری و رایزنی با شرکت‌های مستقر هستند تا ان‌شاءالله بتوانند یک ماشین آتش‌نشانی مجهز برای این روستا تهیه کنند.

وی گفت: در آتش‌سوزی‌های اخیر خوشبختانه آتش‌نشانی‌های منطقه ویژه، سیراف و HES نیز برای اطفاء حریق روستای شیرینو آمده‌اند که از همکاری آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن