بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64948
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 اردیبهشت 00 2:30 ب.ظ

به همت شرکت رستوران های زنجیره ای نان و کباب مائده:

۱۴ زندانی در بوشهر آزاد شدند

ثلاث-اقدام لازم برای آزاد سازی ۱۴ تن از زندانیان استان بوشهر در عید فطر به همت شرکت رستوران های زنجیره ای نان و کباب مائده انجام شد.


به گزارش ثلاث،شرکت رستوران های زنجیره ای نان و کباب مائده که توسط زنده یاد سردار جعفر حیدری از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بنیان نهاده شده و در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز فعالیت دارد هر ساله در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود دست به اقدامی خداپسندانه در زمینه کمک و مساعدت به نیازمندان می زند.

امسال و به همت مدیرعامل محترم این شرکت آقای سید فرهاد نورآذر و جناب آقای الچین ذوالقدر از مدیران این شرکت و به رسم سال های گذشته در برنامه ای نو، با همکاری مجمع خیرین سلامت استان بوشهر و ستاد دیه استان ، بدهی ۱۴ تن از محکومان ( با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال)که به دلیل مشکلات مالی، ناتوانی در پرداخت نفقه و مهریه در زندان بودند را پرداخت تا این عزیزان همزمان با عید سعید فطر ، آزاد و به آغوش خانواده های خود برگردند.

شرکت رستوران های زنجیره ای نان و کباب مائده امیدوار است با این اقدام ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار حیدری بنیانگذار شرکت که در انجام این اقدامات خداپسندانه پیشرو بود، بخشی از رنج مردم منطقه را التیام بخشیده و الگویی برای ترویج و اشاعه این امور توسط سایر شرکت ها در منطقه به سهم خود باشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن