بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65187
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 26 خرداد 00 10:04 ق.ظ

بیانیه انصراف زینب مختارپور از کاندیداتوری انتخابات شورای اسلامی شهر کنگان

ثلاث- بیانیه انصراف خانم زینب مختارپور از کاندیداتوری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کنگان منتشر شد.

 

به گزارش ثلاث، دکتر زینب مختارپور که در انتخابات شورای پنجم رای بسیار خوبی را کسب کرده بود ، در شش ماه پایانی شورای پنجم به عضو علی البدل به جای نادر احمدی وارد شورای شهر کنگان شد.

وی که برای انتخابات این دوره ثبت نام کرده بود، پس از تایید صلاحیت در حالی که  از شانس خوبی جهت رای آوری و ورود به شورای شهر برخوردار بود، به دلیل مشغله تحصیلی [ در مقطع تخصصی پزشکی] ، انصراف خود را چند روز قبل به شکل رسمی به فرمانداری شهرستان اعلام کرد.

در همین راستا متن زیر نیز که بیانیه انصراف دکتر زینب مختار پور می باشد  جهت انتشار در رسانه ثلاث، ارسال شده است:

 

بیانیه انصراف  دکتر زینب مختارپور از کاندیداتوری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندر کنگان:

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خداوند پیامبر خود را به مشورت با مردم توصیه می کند «و شاورهم فی الامر»، این مهم نشان از جایگاه بر جسته ی مردم در اداره امور اجتماعی و حکومتی در جامعه اسلامی دارد.

لذا مردم شریف کنگان، با تکیه بر مفاهیم ارزشمند قرآنی، نقش خود را در عرصه های اجتماعی، من جمله انتخابات پر رنگ ببینید و با درایت و هوشیاری هر چه بیشتر نامزدها را بررسی و انتخاب کنید چرا که سرنوشت جامعه بسته به انتخاب شماست و بدین وسیله بعد از انتخابات، خود ناظر بر اعمال مسئولین، وارد صحنه شوید  و هیچگاه مسولیت مهم خود را در این زمینه فراموش نکنید تا مبادا حق شما در زیر دست و پای مسولین پایمال شود.

با توجه به وظیفه خطیر و سنگین افراد شورای شهر و نیاز به تلاش شبانه روزی ، در جهت پیشبرد مصالح مردم و پیشرفت به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی،اینجانب در حال حاضر به علت مشغله تحصیلی، قادر به انجام این وظیفه پر اهمییت نبوده و انصراف خود را از ادامه در عرصه انتخابات، به استحضار مردم بزرگوار کنگان می رسانم.

از تمام عزیزانی که مراتب لطف و عنایت خویش را در همه ی زمینه های سیاسی و اجتماعی نسبت به اینجانب ابراز داشتند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

 

من الله توفیق

زینب مختارپور

۲۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۰

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن