بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68318
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 شهریور 01 9:55 ب.ظ

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با رئیس بیمارستان کنگان:

مجتمع گاز پارس جنوبی آماده همکاری با کادر درمان است

ثلاث- مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مشکلات شما در حوزه درمان را با تمام وجود لمس می کنم و مجتمع جهت رفع این مشکلات آماده همکاری با کادر درمان می باشد.

 

 

به گزارش ثلاث، رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان با مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی مهندس باهوش مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک انتصاب سرکار خانم دکتر سجادی زاده به عنوان رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: بنده مشکلات شما در حوزه درمان را با تمام وجود لمس می کنم و مجتمع جهت رفع این مشکلات آماده همکاری با کادر درمان می باشد.

وی با تاکید بر این نکته که ما در بحث سلامت مرزبندی نداریم، اظهار داشت: این منطقه نیاز به امکانات و تجهیزات درمانی بیشتری دارد و به‌دلیل کمبود تجهیزات در منطقه در بعضی مواقع حوادث کوچک هم منجر به اتفاقات غیر قابل جبرانی می شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در موضوع سلامت منطقه با مسئولین  محترم نفت و گاز جهت تقویت بیمارستان‌های منطقه مذاکرات خوبی صورت پذیرفته است.

باهوش با اشاره به وجود چهار پالایشگاه مجتمع در منطقه کنگان و حضور خانواده های کارکنان در این منطقه گفت: برای سلامت کارکنان و خانواده‌های ایشان و همینطور مردم منطقه تلاش می‌کنیم در چارچوب قانون از همه ظرفیت‌های منطقه و مجتمع استفاده کنیم، چرا که موضوع سلامت از موضوعات مهم ما در بحث پایداری تولید است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن