بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 35392
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 آبان 95 2:55 ب.ظ

برخورداری 3500 نفر از ام آر آی کنگان تا کنون

ام آر آی بیمارستان امام خمینی کنگان باعث کاهش بار مراجعین به مرکز استان شده است

ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: ام آر آی بیمارستان امام خمینی کنگان باعث کاهش بخشی از بار مراجعین به مرکز استان شده است

%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d8%ad%db%8c%d8%af%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d8%b1-%d8%a2%db%8c

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: طرح تحول نظام سلامت از جمله راهکارهای بسیار موثر در حوزه درمان و سلامت جامعه بوده است که آثار آن در جامعه و برای مردم ملموس می باشد.

وی اضافه کرد: یکی از بیمارستان­هایی که در طرح تحول نظام سلامت شرکت کرده و نقش فوق العاده ای درپیشرفت طرح در جنوب استان بوشهر داشته است، بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان است. اطلاعات آماری نیز موید همین موضوع است.

 

بیمارستان امام خمینی کنگان(ره) نقش موثری در پیشرفت طرح تحول نظام سلامت در حوزه جنوب استان داشته است

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان(ره) تصریح کرد: تجهیزات پزشکی از جمله امکاناتی می باشد که در خصوص طرح تحول نظام سلامت به بیمارستان کنگان اضافه شده است. این امکانات و تجهیزات باعث ارائه خدمات بهتر، ارزان تر، کاهش پرداختی از جیب مراجعین و نهایتا ایجاد رضایتمندی مردم بوده است.

دکتر حیدری عنوان کرد: طرح تحول نظام سلامت و در راستای آن تزریق امکانات به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، موجب افزایش ماندگاری و رضایتمندی پزشکان شده است و نتیجه آن بهبود وضعیت درمانی و سلامت جامعه است که ما امروز شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: یکی از تجهیزات بسیار مهمی که نقش اساسی و ارزنده ای در بحث درمان حوزه جنوب استان بوشهر داشته، ام آر آی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان است.

 

طی چهار ماه ۳۳۰۰ نفر ام آر آی شده اند

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان خاطرنشان کرد: این ام ار ای با تلاش و پیگیری رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی حدودا از تاریخ ۱۵/۳/۱۳۹۵ به بهره برداری رسیده و از این مدت تا کنون حدود ۳۳۰۰ نفر ام ار ای شده اند.

دکتر حیدری اظهار داشت: تمامی موارد بوسیله پزشکان همین بیمارستان تجویز و در ام ار ای همین مرکز درمانی تصویربرداری شده است.

وی عنوان کرد: یکی از مزایای ام ار ای بیمارستان امام خمینی کنگان که باعث ایجاد رضایتمندی میان مراجعین نیز شده است، تشخیص سریع صدمات جسمی و مغزی فرد بیمار می باشد. کمبود این دستگاه در سال های قبل باعث می شد تمام بیماران به مرکز استان ارجاع داده شوند و این موضوع باعث افزایش تراکم کاری دربخش­های اتاق عمل مرکز استان می شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: نقش ام ار ای در قطب درمان شدن بیمارستان کنگان خیلی موثر است؛ مشخص می شود مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و در راس انها جناب آقای دکتر رئیسی، براورد کاملا درستی از حساسیت این موضوع داشته است و امروز شاهد یک بهره وری فوق العاده از ام آر آی در جنوب استان بوشهر هستیم.

 

 

%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d8%b1-%d8%a2%db%8c

اخبار مرتبط

نظرات

  1. محمد says:

    آرزو داشتم که بیمارستان کنگان پیشرفت کند

  2. کنگانی says:

    ان شالله شاهد پیشرفت بیشتر شهرستان و حضور پزشکان باتجربه تر و امکانات پزشکی بیشتر در شهرمان باشیم.با تشکر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن