بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 40550
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 19 فروردین 96 0:01 ق.ظ

با پیگیری نماینده مردم جنوب استان بوشهر

فرماندار کنگان: دو مدرسه جدید در بنک و سیراف احداث و تکمیل می شود

اختصاصی ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: با پیگیری نماینده مردم جنوب استان بوشهر و تامین اعتبار توسط نفت و شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد؛ دو مدرسه جدید در بنک و سیراف احداث و تکمیل می شود.

عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: در آینده ای بسیار نزدیک، عملیات اجرایی و تکمیل دو مدرسه در شهرستان کنگان آغاز خواهد شد.

وی در توضیح این موضوع گفت: طی جلسه ای که در هفته گذشته به اتفاق مدیر کل مدارس و نوسازی و معاونین ایشان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان در دفتر ما برگزار گردید، این دو پروژه برای رفتن به پیمان، نهایی شد و احتمالا در همین هفته به مناقصه خواهد رفت.

فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: در این داستان با پیگیری های موثر نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر و تامین اعتباری که از ناحیه نفتی ها برای مدرسه شهید نادری صورت گرفته، مقدمات کار فراهم شده است.

وی اعتبار این پروژه را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: مدرسه شهید یگانه سیراف نیز با اعتباری در حدود یک میلیارد تومان نیز تکیل خواهد شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: محل اعتبار پروژه مدرسه شهید یگانه سیراف شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد است.

 

شاکر محیسن رئیس آموزش و پروش شهرستان کنگان نیز در خصوص دو پروژه بالا به خبرنگار ثلاث گفت: مدرسه پسرانه شهید نادری بنک( دکتر شریعتی سابق) ۱۲ کلاسه می باشد.

وی افزود: مدرسه شهید یگانه سیراف نیز ۱۲ کلاسه می باشد. عملیات اجرایی این پروژه در مقطعی از زمان به علت تامین نشدن اعتبارات لازم توسط طرف متعهد، متوقف شد.

محیسن عنوان کرد: نهایتا با اعتباری که شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد اختصاص داده است، مدرسه شهید یگانه سیراف، تکمیل خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن