بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43222
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 29 مرداد 96 2:43 ب.ظ

آیا لیزر کردن موهای زاید ۱۰۰ درصد تضمینی هستند؟

ثلاث- از بین بردن موهای زاید یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مباحثی است که امروزه در بین مردم رواج زیادی پیداکرده است

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، از بین بردن موهای زاید یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مباحثی است که امروزه در بین مردم رواج زیادی پیداکرده است. 

علاوه بر بانوان در میان مردان و به‌خصوص ورزشکاران بدن‌ساز، شناگران و دوچرخه‌سواران می‌توان به‌وضوح رغبت به از بین بردن موهای زائد را مشاهده کرد.
امروزه باوجود دستگاه‌های ” لیزر ” که به‌وفور تبلیغ می‌شود، علاقه و رغبت مردم نسبت به این موضوع بیش از قبل شده است.

متخصص پوست و مو بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در این خصوص گفت: امروزه تبلیغات فراوانی در شبکه‌های اجتماعی و مجلات در از بین بردن موهای زاید وجود دارد.
دکتر مرضیه متین افزود: گاهاً تعدادی از این تبلیغات عجیب ادعا می‌کنند که بهترین و مؤثرترین روش زدودن موهای زائد را دارند و به‌صورت ۱۰۰ درصد تضمینی خدمات ارایه می‌کنند.
لیزر موها، یک اثر موقتى و سریع در کاهش رویش موهای زاید دارد
متخصص پوست و مو بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: لیزر موها، یک اثر موقتى و سریع در کاهش رویش موهای زائد دارد به این صورت که برای چندین ماه رویش مجدد موها به تعویق می‌افتد و در صورت عدم تکرار لیزر بارویش مجدد موها مواجه می‌شویم.
دکتر متین ادامه داد: گاهی اوقات بعد از چندین جلسه درمان با فواصل مناسب موها به‌طور کامل از بین می‌روند ولى اکثر اوقات موها به‌طور کامل از بین نمی‌روند ولى براى مدت طولانى نازک‌تر و کم‌پشت‌تر می‌شوند.
وی تأکید کرد: باید توجه داشت اثر لیزر موهای زاید دایمی نیست بلکه کاهش پایدار و طولانی‌مدت تعداد موها از اهداف درمان است و نیاز به تکرار درمان وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن