بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15933
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 7 خرداد 94 7:17 ب.ظ

چند خبر از پروژه های منطقه ای سازمان منطقه ویژه

آخرین وضعیت پروژه آبرسانی سیراف- جم/ کمربندی کنگان/بیمارستان دیر

ثلاث- آزمون استخدامی پتروشیمی تخت جمشید با حضور ۱۷۱۶ نفر داوطلب در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

آزمون استخدامی پتروشیمی تخت جمشید برگزار شد

به گزارش ثلاث و به نقل پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، آزمون استخدامی پتروشیمی تخت جمشید با حضور ۱۷۱۶ نفر داوطلب در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد. بر اساس توافق انجام شده با مسئولان پتروشیمی تخت جمشید برگزاری این آزمون و انجام مصاحبه های تخصصی از داوطلبان با نظارت کامل مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس صورت خواهد گرفت. در آگهی اولیه آزمون استخدامی پتروشیمی تخت جمشید سهیمه ۵۰ درصدی نیروهای بومی لحاظ نشده بود که با ورود سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به این موضوع علاوه بر تصحیح این امر، معدل داوطلبان بومی نیز یک نمره کاهش یافت.

 

بازدید از پروژه آبرسانی سیراف- جم

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ایستگاه ها و مخازن ذخیره آب پروژه آبرسانی به شهرستان جم و روستاهای تابعه این شهرستان بازدید کرد. مهندس یوسفی پروژه آبرسانی به شهرستان جم را از بزرگترین و در عین حال سخت ترین پروژه ها از این نوع برشمرد و افزود: این شبکه آبرسانی آب شرب مورد نیاز مردم شهرها و روستاهای شهرستان جم را به وسیله لوله ای ۳۲ اینچی از بندر سیراف به این شهرستان منتقل می نماید.

کمربندی کنگان

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بازدید از طرح احداث کمربندی کنگان اظهار داشت: طرح احداث جاده کمربندی کنگان با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجرا می باشد. مهندس یوسفی در بازدید از طرح احداث جاده کمربندی کنگان اظهار داشت: از مجموع ۴۱۰ میلیارد ریال تعهد صنعت نفت در این پروژه تاکنون بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال جذب شده و این سازمان آمادگی دارد با توجه به پیشرفت پروژه اعتبارات بیشتری در این زمینه اختصاص داد.

بیمارستان ۳۸ تختخوابی دیر با ۶۸ درصد پیشرفت دارد

بیمارستان ۳۸ تختخوابی شهرستان دیر با ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی توسط سازمان منطقه ویژه پارس در حال اجرا می باشد. ‌مهدی یوسفی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن بازدید از روند اجرای ساخت بیمارستان شهرستان دیر ابراز امیدواری کرد بر اساس گزارش پیمانکار مجری طرح با تمهیداتی که اندیشیده شده ساختمان این بیمارستان تا پایان سال جاری به اتمام برسد و پس از آن مرحله تجهیز وسائل و کادر پزشکی مورد نیاز آغاز گردد.

 

 

نظرات

  1. دیری says:

    مسولان همتی می کردن بیمارستان دیر زیر نظر بارس جنوبی باشه با توجه به نیازمند بودن یک بیمارستان شرکت نفتی که حق مردم محروم این منطقه است

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن