بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24958
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 9 بهمن 94 2:13 ب.ظ

دبیر تعاملات اجتماعی منطقه ویژه پارس

نتیجه تعامل منطقه ویژه پارس با محیط پیرامونی برد – برد است

اختصاصی ثلاث- دبیر تعاملات اجتماعی منطقه ویژه پارس گفت: نتیجه تعامل صنعت نفت با محیط پیرامونی برد – برد است.

IMG_6163 [640x480]

 

غلامرضا زمانی در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: صنعت نفت در راستای کمک‌های نرم افزاری به جامعه پیرامون، در حوزه توانمندسازی آموزشی به دنبال دو هدف است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مثمر ثمر در حوزه تعاملی جامعه پیرامونی با صنعت از اهداف اشاره شده است که یکی از این دوره‌ها، دوره تسهیل‌گری اجتماعی است.

دبیر تعاملات اجتماعی سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: در تسهیل‌گری نیز به دنبال دو هدف هستیم؛ یکی ایجاد روحیه همکاری بین مسئولان، ارگان‌ها و ادارات شهرستان کنگان با یکدیگر برای ایجاد یک هم افزایی، خرد جمعی و بالا بردن ضریب بهره‌وری در آن نهادهاست.

زمانی با بیان اینکه نحوه بیان درخواست‌ها و مطالبات جامعه پیرامونی از صنعت نفت برای حصول نتیجه، هدف دوم است، گفت: جامعه پیرامونی، با زبان و ادبیات نفت درخواست های خود را از نفت مطرح کند؛ در این تعامل حتما سیستم برد – برد منظور شود.

وی افزود: چنانچه صنعت نفت کمک هایی را در زمینه ورزش به جامعه پیرامونی انجام داد، نهادهای مرتبط با این موضوع در شهرستان کنگان باید خروجی کارشان کاهش میزان اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی و بالا رفتن حضور جوانان در ورزش‌های قهرمانی و مدال‌آوری باشد.

کارگاه تسهیل گری اجتماعی از سوی سازمان منطقه ویژه پارس در محل فرمانداری کنگان با جامعه مخاطبی کارکنان صنعت نفت ساکن و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان برگزار شد.

این کارگاه دو روزه که با همت دبیرخانه تعاملات اجتماعی و آموزش و توانمدسازی نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه پارس و با همکاری امور اجتماعی و بانوان شهرستان کنگان و شرداری این شهر برگزار شد.

 

IMG_6174

 

نظرات

  1. یک دبیر says:

    با سلام ای کاش اقای زمانی یه وقت می ذاشت وبا دبیرا جلسه ای می ذاشت

  2. علی says:

    مطمئن باش حاصل این تعامل برد به نفع منطقه ویژه و باخت برای مردم کنگانه.
    تا حالا چند در صد کنگانی ها توی منطقه ویژه مشغول به کار هستند ؟
    تا حالا چند پروژه ی مهم توسط منطقه ویژه به نفع مردم کنگان به احداث رسیده ؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن