بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25442
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 25 بهمن 94 1:44 ب.ظ

فوتسال بانوان کشور در کنگان

کنگان از امروز میزبان مسابقات فوتسال بانوان دسته سوم کشور است

اختصاصی ثلاث، مسابقات فوتسال بانوان دسته سوم کشور، با حضور ۱۵ تیم از استان های مختلف در کنگان برگزار می شود.

به گزارش ثلاث، سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال بانون دسته سوم کشور فصل ۹۵-۹۴ به میزبانی تیم فجر شهرداری کنگان از امروز شروع خواهد شد و ۲ اسفند ماه پایان خواهد یافت.

در پایان این مسابقات، ۴ تیم به لیگ دسته دوم ( فصل ۹۶-۶۵ ) صعود خواهند کرد.

این مسابقات از جمله بزرگ ترین رویدادهای ورزشی یک سال اخیر در شهرستان کنگان است.

 

محمد بحرینی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: این مسابقات با حضور ۱۵ تیم از امروز در سالن کوثر و امام خمینی(ره)کنگان رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

وی ضمن بیان این مطلب که مراسم افتتاحیه این مسابقات بعداز ظهر امروز ساعت ۱۶ خواهد بود، خاطرنشان کرد: تیم های استان، تهران، البرز، هرمزگان، کهگیلویه، مازندران، خراسان جنوبی، همدان، زنجان، لرستان، اصفهان، کرمان، چهارمحال و بختیاری و… در این رقابت حضور خواهند داشت.

بحرینی نژاد افزود: برای یک میزبانی شایسته کاملا آماده هستیم و در این راه جا دارد از شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان تقدیر نمایم.

 

شایان ذکر است، صبح امروز بازی دوم را دو تیم فجر شهرداری کنگان و زرند استان کرمان برگزار نمودند؛ در پایان، این تیم کنگانی بود که با حساب ۵ بر ۱ ، مهمان خود را شکست داد.

نظرات

  1. فوتبالی says:

    چرا از فوتسال لیگ برتر استان که نماینده کنگان در صدر جدول به دور بعد صعود کرد حرفی و خبری درج نمیکنین واقعا برا شما متاسفم.تیم پاسارگاد کنگان در سکوت مرگبار مخالفان و دشمنان همشهری خود همچنان می تازد تا مشت محکمی به دهان همه بد خوان این شهر بزند

  2. اصالت says:

    تبریک میگم این برد شیرین به فوتسال بازان قهرمان شهرم…ان شالله جام قهرمانی بالای سرشون ببرن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن