بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51444
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 آذر 97 9:47 ب.ظ

از 20 آذر ماه آغاز می شود

آغاز مسابقات فوتسال بانوان دسته یک کشور با حضور تنها نماینده استان بوشهر

ثلاث- مسابقات فوتسال بانوان دسته یک کشور با حضور تیم فوتسال بانوان فجر کنگان به عنوان تنها نماینده استان بوشهر، از ۲۰ آذر ماه آغاز می شود.

به گزارش ثلاث، دور رفت شانزدهمین دوره مسابقات دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور ، فصل ۹۷ بر اساس گروه بندی و قرعه کشی در چهار منطقه از تاریخ ۲۰ آذر ماه ۹۷ الی ۲۷ آذر ماه برگزار می شود.

این دوره از مسابقات که با شرکت ۲۸ تیم از ۱۷ استان( خوزستان، کردستان، مازندران، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، تهران ، فارس، یزد، لرستان، البرز، بوشهر، قم، چهار محال و بختیاری، اصفهان، گیلان و مرکزی برگزار می شود.

تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در گروه چهارم این رقابت ها با رقیبانی مانند شهروند ساری( میزبان گروه چهارم)، صدف لرستان، هیات فوتبال ملارد، آساره اندیمشک، مبل کریمی، هیات فوتبال لردگان باید مصاف دهد.

تیم شایسته فجر کنگان در این دوره از رقابت ها با شرایطی متفاوت خود را برای این مسابقات آماده کرده است. در فاصله کوتاهی که تا آغاز این رقابت ها در تاریخ ۲۰ آذر ماه ماده است، گفتگویی کوتاه با سرمربی این تیم انجام داده ایم.

 

شهلا عمله سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان پس از وارد شدن و استقرار در شهر ساری، میزبان رقابت های گروه چهارم به خبرنگار ثلاث گفت: شرایط تیم ما خوب است و ان شاءالله تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت بکار خواهیم گرفت.

وی اظهار داشت: با شرایط بسیار سخت مالی پا به این رقابت ها گذاشته ایم. امیدوارم مسئولین شهرستانی و منطقه، فکری اساسی برای نماینده شهرستان کنگان داشته باشند.این تیم نماینده شهرستان و حتی استان در کشور است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان عنوان کرد: از جناب اقای یاسری مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازرگاد همچنین آقای مظاهر مسول خدمات رفاهی پازارگاد تشکر ویژه ای دارم که مسئله پرواز ما به محل این مسابقات را بدون هیچ درد سری انجام دادند. همچنین از جناب آقای حسن پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان بخاطر خوابگاه و زمین تمرین قدردانی می نمایم.

عمله گفت: از فرماندار محترم شهرستان کنگان و همچنین رئیس شورای شهر کنگان نیز تشکر می کنم که برای مساعدت به تیم ما قول های خوبی داده اند و ان شاءلله با تحقق ان ، موجب خوشحالی بچه های تیم شوند. از جناب محمد داد رئیس هیات فوتبال شهرستان کنگان، اقای اصغر پاریابی عضو شورای شهر کنگان و آقای عقیل اسدی از عوامل باشگاه فجر کنگان نیز قدردانی می نمایم.

 

تیم فوتسال بانوان فجر کنگان به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در دسته یک کشور با سرپرستی لیلا نظامات، شهلا عمله به عنوان سرمربی و نازآفرین آرام بن به عنوان کمک مربی پا به این رقابت ها گذاشته است.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن