بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51490
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 20 آذر 97 11:36 ب.ظ

کسب یک امتیاز در گام نخست

تساوی ارزشمند تیم فوتسال بانوان کنگان در لیگ یک کشور

ثلاث- تیم فوتسال بانوان فجر کنگان از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور ( گروه چهارم) در نخستین دیدار به مصاف نماینده لرستان رفت که نهایتا دو تیم به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند.

به گزارش ثلاث، تیم فوتسال بانوان فجر کنگان از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور ( گروه چهارم) در نخستین دیدار به مصاف نماینده لرستان رفت که نهایتا دو تیم در پایان با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ ، امتیازات را میان خود تقسیم کردند.

شهلا عمله سرمربی تیم فوتسال بانوان جر کنگان در خصوص بازی اول به خبرنگار ثلاث گفت: بچه ها در این بازی واقعا خوب ظاهر شدند و با تمام وجود مایه گذاشتند؛ ضمن اینکه حریف ما نیز یک تیم بسیار خوب و قدرتمندی بود.

وی افزود: گل های این بازی را برای نماینده کنگان زینب بازیاری، بهار سالخورده و فاطمه عبدالهی به ثمر رساندند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان ادامه داد: یکی از گل های حرف ما از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که البته پنالتی اول را دروازه بان ما مهار کرد ولی داور مسابقه پنالتی را تکرار کرد که منجر به گل برای نماینده لرستان شد.

خانم عمله یادآور شد: خوشبختانه هیچ کدام از بازیکنان ما در این بازی مصدوم نشدند.

وی گفت: کاپیتان ما در این بازی سید عصمت موسوی بود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان فجر کنگان اظهار داشت: بازی بعدی ما با هیات فوتبال لردگان است. پیش بینی ما یک بازی بسیار سنگین و سخت است که امیدوارم با توجه به توانمندی بازیکنانمان، دست پر از این دیدار خارج شویم.

خانم عمله کنگان گفت: این بازی ها به شکل رفت و برگشت است و ان شاءالله بتوانیم با توکل بر خدا و همت بایکنان توانمندمان نتیجه خوبی از دور رفت این رقابت ها بگیریم.

 

گفتنی است: تیم فوتسال بانوان فجر کنگان به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در دسته یک کشور با سرپرستی لیلا نظامات، شهلا عمله به عنوان سرمربی و نازآفرین آرام بن به عنوان کمک مربی پا به این رقابت ها گذاشته است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن