بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25475
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 26 بهمن 94 10:12 ب.ظ

به میزبانی فجر شهرداری کنگان

سیزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور فصل ۹۵-۹۴ به میزبانی کنگان آغاز شد

اختصاصی ثلاث- سیزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور فصل ۹۵-۹۴ به میزبانی کنگان آغاز شد

 

به گزارش “ثلاث” مسابقات فوتسال بانوان دسته سوم باشگاههای کشور با حضور ۱۵ تیم در ۴ گروه در سالن های کوثر و امام خمینی کنگان آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این دوره از رقابتها راس ساعت چهار بعد از ظهر با حضور فرماندار و معاون سیاسی و بخشدار شهرستان کنگان همچنین حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی استان و روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان، نماینده و ناظر فدراسیون و نائب رییس هیات فوتبال استان و دیگر مسئولین شهرستانی آغاز شد.

مراسم با تلاوت قرآن رسما آغاز شد. آقای کشتکار در صحبت های خود با تشکر از فرماندار شهرستان و مسولین شهرستانی بخصوص شورای و شهرداری شهرستان کنگان (استان بوشهر) را با قدمت و بناهای تاریخی معرفی نمود.

وی از سواحل زیبای خلیج فارس و مرزهای آبی این استان یاد کرد.

وی همچنین در ادامه از پشت کار و سخت کوشی و مهمان نوازی مردم این دیار تعریف کرد.

در ادامه عباس جمشیدی فرماندار شهرستان کنگان ضمن عرض خیر مقدم به تمام ورزشکاران، از آمادگی شهرستان کنگان برای میزبانی از این رویداد بزرگ ورزشی خبر داد

وی در ادامه گفت: شهرستان کنگان از قطب های اقتصادی، انرژی کشور است. بیش از ۶۰ درصد از تاسیسات پارس جنوبی در این شهرستان قرار دارد و به نوعی شهرستان ما میزبان قسمت عمده ای از صنایع گازی پارس جنوبی می باشد.

جمشیدی در پایان گفت: مردم خونگرم کنگان همواره در میزبانی شهره بوده و هستند.

در ادامه مراسم گروه بانوان رزمی کار به ارائه نمایش پرداخت.

در ادامه شکوفه مهینی نماینده فدراسیون فوتبال کشور، ضمن تشکر از مسئولین استانی و بخصوص بندر کنگان این شهر را شهری زیبا ومردم آن را مهمان نواز ودوست داشتنی معرفی توصیف کرد.

وی از شورای اسلامی و شهرداری در خصوص میزبانی خوب و شایسته تقدیر کرد.

مهینی در ادامه بر لزوم حمایت از ورزش بانوان و اهمیت دادن به دختران امروز تاکید کرد: ورزش بانوان نیاز به دیده شدن و اهمیت دادن دارد.

وی از خانم نوری مسئول امور بانوان اداره ورزش وجوانان شهرستان کنگان تشکر و قدردانی نمود.

 

مراسم با نواختن “نی انبان” ساز محلی و بومی استان بوشهر توسط نونهالان کنگانی ادامه یافت و سپس با رژه ورزشکاران و گرفتن عکس های یادگاری به پایان رسید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن