بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 44889
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 7 آبان 96 8:57 ب.ظ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان:

افزایش ورود مردم به شبکه بهداشت، مساوی با کاهش مراجعین به بیمارستان است

ثلاث- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: افزایش ورود مردم به شبکه بهداشت، مساوی با کاهش مراجعین به بیمارستان است.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، دکتر حسن حیدری اظهار داشت: در بدو ورود به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از چند مرکز بهداشتی درمانی سطح شهر کنگان، بنک و سیراف بازدید کرده و مسایل مربوط به این مراکز را مورد بررسی قرار دادیم.
ارتقای شاخص‌های سلامت در دستور کار است
وی افزود: ازآنجاکه شاخص‌های بهداشتی، ملاک عملکرد یک شبکه بهداشت و درمان می‌باشد، قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد تغییرات مثبتی در این زمینه خواهیم بود که ارتقا شاخص‌های سلامت جزیی از این تغییرات است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان ادامه داد: با توجه به اینکه مقوله سلامت، مقوله‌ای است که بخش عظیمی از آن، همت همه مجموعه‌های خارج از شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی را می‌طلبد؛ بنابراین از تمام مجموعه‌های اجتماعی، سمن‌ها و شهرداری و شوراهای اسلامی، تقاضا داریم که در جهت بهبود و ارتقای کیفیت سلامت در شهرستان کنگان کمک کنند.
دکتر حیدری عنوان کرد: به‌صورت کلی، اهداف بنده در این راستا این است که ورودی (مراجعین) به بیمارستان را کم کنیم و ورودی به شبکه بهداشت و درمان را افزایش دهیم؛ یعنی آگاهی مردم را برای پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر و واکسیناسیون و بیماری‌های داخلی و قلب، افزایش دهیم که قطعاً نتیجه این پروسه، کاهش مراجعین به بیمارستان خواهد بود.
دکتر حیدری افزود: تصمیم داریم عوامل خطرسازی که جان مردم را تهدید می‌کنند مانند تصادفات جاده‌ای و درون‌شهری را پس از شناسایی و باهمت شورای سلامت شهرستان، کاهش دهیم؛ در این راه نیازمند عزم، اراده و مشارکت تمامی مسئولین و مردم هستیم.
وی بیان کرد: یکی از عوامل ورود مردم به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، تصادفات جاده‌ای و درون‌شهری است که گاها براثر نادیده گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد آن هستیم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله باهمت مجموعه شهرستان و به‌خصوص شورای ترافیک و به شکل ویژه‌تر پلیس راهور، شاهد کم شدن سوانح جاده‌ای و تصادفات و نهایتاً کاهش ورودی این نوع اتفاقات به بیمارستان کنگان خواهیم بود تا با همکاری هم بتوانیم قدمی در راه سلامت و افزایش امید به زندگی مردم برداریم.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن