بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 45064
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 21 آبان 96 4:39 ب.ظ

در هفت ماه گذشته انجام شد؛

بهره‌مندی مردم از ۵ هزار تصویربرداری ام آر آی در کنگان

ثلاث- مسئول بخش تصویربرداری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، چهار هزار و ۳۵۰ نفر به ” ام آر آی ” کنگان مراجعه کرده‌اند و از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند که در همین مدت، ۵ هزار ” ام آر آی” انجام‌شده است

مسئول بخش تصویربرداری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، چهار هزار و ۳۵۰ نفر به ” ام آر آی ” کنگان مراجعه کرده‌اند و از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند که در همین مدت، ۵ هزار ” ام آر آی” انجام‌شده است. 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، علی یوسفی در حاشیه مراسم روز جهانی رادیولوژی در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان افزود: امکان جدیدی که در ام آر آی کنگان ایجادشده این است که پرینت ” ام آر آی ” برای ارائه به بیماران بر روی کاغذ چاپ می‌شود.
مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز ضمن گرامی داشت روز جهانی رادیولوژی، از تلاش شبانه‌روزی کارکنان و مسئول بخش تصویربرداری این بیمارستان قدردانی کرد.
محمود میر حاجی گفت: خدمات گسترده ارایه شده در بخش ام آر ای، سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی و سونوگرافی برای حجم بسیار گسترده از مراجعین این بیمارستان، حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر پرسنل بخش تصویربرداری این مرکز درمانی است.
در این مراسم علاوه بر مسئول، پزشک و پرسنل بخش تصویربرداری، مدیر داخلی، امور عمومی و مترون بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز حضور داشتند.
احمدرضایی پرسنل بازنشسته بخش تصویربرداری بیمارستان کنگان نیز در این مراسم به‌صورت ویژه موردتقدیر قرار گرفت

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن