بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46332
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 8 اسفند 96 8:01 ب.ظ

واقع در شهرستان کنگان

هتل ۵ ستاره در روستای برکه چوپان به ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسید

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: هتل ۵ ستاره واقع در روستای برکه چوپان می تواند زمینه جذب گردشگران و سرمایه گذاران بیشتری را برای این منطقه فراهم آورد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال خبری فرمانداری شهرستان کنگان، فرماندار کنگان گفت: بیش از این در شهرستان کنگان با یک هتل از مهمانان میزبانی می شد و هم اکنون با احداث این هتل، زمینه جذب گردشگری را بیشتر خواهد شد.
فتح الله نوروزی با بیان اینکه،عملیات اجرائی پروژه هتل ۵ ستاره در روستای برکه چوپان با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.
وی گفت:این پروژه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰۰ هزار مترمربع دارای ۳۵۰ سوئیت اقامتی،سه رستوران و سالن کنفرانس ساخته می شود و می تواند زمینه اشتغال برای جوانان جویای کار فراهم نماید.
*هتل پنج ستاره واقع در روستای برکه چوپان که برابر گزارش کارشناسان این پروژه در تلاش هستند تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد.
*این مجتمع شامل استخر سرپوشیده،کافی شاپ،کافه تریا،سالن ورزشی و کلیه امکانات رفاهی و فضای سبز و با چشم اندازی زیبا در کنار ساحل روستای برکه چوپان دارای بالاترین استاندارد های جهانی در حال احداث است.

 

/

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    سلام
    ثلاث جان مال کی هست این ؟

    ثلاث- با سلام. این هتل متعلق به یک فرد ساکن شمال کشور است.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن