بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46646
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 فروردین 97 9:30 ب.ظ

فرماندار کنگان در گفتگو با ثلاث:

مرگِ نوزاد ۴ ماهه ی مسافر نوروزی در سیراف/ مسافران نوروزی با حوزه مدیریت ساحل هماهنگ باشند

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: بعد از ظهر امروز، یکی از خانواده های مسافران نوروزی در سیراف که برای شنا کردن وارد دریا می شوند، نوزاد ۴ ماهه خود را داخل چادر( اسکان) می گذارند.

فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان در دومین روز از نوروز ۹۷ به خبرنگار ثلاث گفت: به حمدلله با ایجاد مدیریت ساحل در سطح سه شهر کنگان، بنک و سیراف، وضعیت خوبی را به لحاظ ساماندهی و نظم در سواحلمان شاهد هستیم وهر سه شهردار به شکل هماهنگ در حال انجام کار هستند.

وی در ادامه با تایید خبر فوت نوزاد ۴ ماه در سیراف اظهار داشت: بعد از ظهر امروز، یکی از خانواده های مسافران نوروزی در سیراف که برای شنا کردن وارد دریا می شوند، نوزاد ۴ ماهه خود را داخل چادر( اسکان) می گذارند.

فرماندار کنگان ادامه داد: در این فاصله، نوزاد ۴ ماهه روی شکم غلط می خورد و به علت خفگی، متاسفانه فوت می کند.

نوروزی عنوان کرد: از مسافرین محترم نوروزی تقاضا داریم، برای استفاده از دریا حتما نکات ایمنی مرتبط را رعایت کنند و با حوزه مدیریت ساحل هماهنگ باشند و اطلاعات لازم را از آنان بگیرند.

وی افزود: ما امسال در هر سه شهر ( بندر کنگان، بنک و سیراف)، مدیریت ساحل را مستقر کرده ایم تا مردم بتوانند راهنمایی و اگاهی لازم را از آنان بگیرند.

فرماندار کنگان گفت: با رعایت نکات ایمنی و گرفتن راهنمایی از گروه ها و ستادهای مرتبط، می توان خاطره خوب و خوشی را از سفر به همراه برد و توصیه اکید ما نیز به مسافران گرامی، استفاده از ظرفیت اطلاعات و آگاهی مدیریت ساحل می باشد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن