بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47248
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 اردیبهشت 97 11:23 ق.ظ

الماسی در نشست با مدیر شبکه بهداشت شهرستان کنگان

تمام تلاشم برای کاهش مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و استان بکار خواهم گرفت

ثلاث- نماینده مردم کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و استان به کارخواهم بست.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، نماینده مردم کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و استان به کارخواهم بست.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، سکینه الماسی در نشست با سرپرست شبکه بهداشت و درمان کنگان اظهار داشت: همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه انتخابیه به کارخواهیم بست.
وی اضافه کرد: تاکنون اقدامات خوبی در راستای توسعه بخش بهداشت و درمان در جنوب استان بوشهر صورت گرفته است و در همین راستا طرح‌ها و برنامه‌های خوبی را در دست اجرا داریم.
نماینده مردم کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تبریک و تهنیت روز جوان و اعیاد شعبانیه ادامه داد: دید مسئولین به حوزه بهداشت و درمان مثبت است و مصوبات حوزه بهداشت و درمان در مجلس به دلیل اهمیت موضوع سلامت به تصویب همه نمایندگان مجلس می‌رسد.
الماسی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اینجانب نماینده کمیسیون انرژی در برنامه ششم توسعه هستم یعنی دوتا کار اصلی که بتوان انجام داد در برنامه ششم توسعه از طرف کمیسیون یکی بحث برنامه ششم توسعه ماده ۴۷ موضوع جذب و به‌کارگیری نیروهای بومی و دیگری ماده ۴۸ موضوع اجباری نمودن وزارت نفت در حوزه بهداشت و درمان است.
خلیل جوکار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز به ذکر عمده مشکلات و چالش‌های موجود در بخش بهداشت و درمان و ارتقای سطح سلامت و نیازمندی‌های عمده سلامت در شهرستان پرداخت.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن