بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47318
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 12 اردیبهشت 97 5:34 ب.ظ

انجام شد

ویزیت رایگان بیماران تالاسمی و دیالیزی بیمارستان کنگان توسط ۲ فوق تخصص

ثلاث- به مناسبت هفته سلامت دو فوق تخصص، بیماران بخش تالاسمی و دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان را به شکل رایگان ویزیت کردند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، در راستای هفته سلامت، با تصمیم معاونت درمان، (امور بیماری خاص) دانشگاه علوم پزشکی برای نخستین بار دو پزشک فوق تخصص بیماران بخش تالاسمی و دیالیز بیمارستان کنگان را مورد معاینه و راهنمایی قرار دادند.
این کار برای نخستین بار از شهرستان کنگان شروع شده است و تمام شهرستان های استان را نیز در بر خواهد داشت.
دکتر مهدی محمود پور متخصص داخلی، فوق تخصص بیمارهای کلیه، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه دکتر غلامرضا فتح پور فوق تخصص خون و سرطان کودکان، هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور در بخش های تالاسمی و دیالیز بیمارستان کنگان، مراجعین مرتبط را ویزیت و معاینه کردند.

هدف از این کار کم کردن دشواری‌های رفت‌وآمد  بیماران این شهرستان به مرکز استان بوشهر یا شیراز می‌باشد تا بتوانند به راحتی از ظرفیت های خوب پزشکی استان در منطقه استفاده شود.
قرار است پزشکان نام برده این کار را در شهرستان های دیگر استان نیز انجام دهند و بیماران کل استان را مورد معاینه قرار دهند و پس از اتمام کار مجددا این کار را از شهرستان کنگان تکرار کنند.
هدف نهایی از این کار دسترسی آسان بیماران تالاسمی و دیالیزی به پزشکان فوق تخصص استان بوشهر است.

 

 

عکس: زینب صفایی

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن