بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48565
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 تیر 97 9:49 ب.ظ

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان معرفی شد

    به گزارش ثلاث  و به نقل از پرتال فرمانداری کنگان ، در این جلسه از زحمات ۱۵ ساله آقای حسن مختارزاده تقدیر و ابوذر مختارزاده که بیش از این بعنوان کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برعهده داشت بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان معرفی شد. فتح اله نوروزی فرماندار کنگان […]

 

 

به گزارش ثلاث  و به نقل از پرتال فرمانداری کنگان ، در این جلسه از زحمات ۱۵ ساله آقای حسن مختارزاده تقدیر و ابوذر مختارزاده که بیش از این بعنوان کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برعهده داشت بعنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان معرفی شد.
فتح اله نوروزی فرماندار کنگان با اشاره به خلاقیت ، توانمندی و تعهد آقای حسن مختار زاده گفت: اشرافیت و کارآمدی نختارزاده به فعالیت ها و مسئولیت های محوله هیچگونه دغدغه ای در حوزه فرهنگی و هنری شهرستان در طی مسئولیت ایشان نداشته.
وی افزود: مختارزاده از جمله مدیران موفقی بود که در طول زمان مدیریت خود توانست با تدوین برنامه زمانبندی مراسمات و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله برگزاری جشن ها در شهرستان بر جای بگذارد.
نوروزی تصریح نمود: کمک به ارشاد ، کمک به حوزه نشاط اجتماعی است و هرجا هنرمندان پویایی داشته باشند آن شهر زنده است.
فرماندار کنگان حمایت خود را از طرح ها و پروژه های نرم افزاری و سخت افزاری ، فرهنگ و هنر ، مثل احداث خانه هنرمندان ، نگارخانه هنرمندان ، تکمیل و تجهیز مجمع فرهنگی ، کانون هنری مساجد ، انجمن های فرهنگی و هنری اعلام نمودند.
نوروزی در پایان گفت: امید است که با حضور سرپرست جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رسانه ها پویاتر در بخش تهیه گزارشات ، مطالبه گری مردم و شناسائی گردشگری شهرستان انجام وظیفه نمایند

 

عملیات اجرایی احداث ساختمان نگارخانه هنرمندان کنگان با حضور فرماندار کنگان

گفتنی است قبل از مراسم معارفه سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد شهرستان کنگان، عملیات اجرایی نگارخانه کنگان با حضور فتح اله نوروزی فرماندار ، سرکارخانم ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، معاون برنامه ریزی فرماندار ، سرپرست  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان کنگانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز گردید.

این نگارخانه در زمینی به مساحت ۴۱۰ متر مربع و با زیر بنای ۳۶۵ متر مربع ، از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز برای احداث ، تکمیل و تجهیز به مبلغ ۹۲۰ میلیون تومان اجرا میگردد.

 

 

 

 

نظرات

  1. احسان بحرینی says:

    آرزوی موفقیت واسه جوان دوس داشتنی شهرم دارم

  2. ناشناس says:

    از پدر به پسر
    مبارکه ان شاالله
    ضمن عرض خدا قوت خدمت جناب مختار زاده ی پدر
    برای مختار زاده ی پسر موفقیت و سربلندی آرزو می کنم
    ان شاالله پاینده و پایدار باشند هر دو عزیز

  3. ناشناس says:

    پارتی که میگن همینه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن