بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48583
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 15 تیر 97 4:48 ب.ظ

پیشنهادی در حاشیه انتصاب رییس اداره ثبت اسناد شهرستان کنگان

فرماندار کنگان: ایجاد اداره ثبت اسناد در عسلویه، حجم کار اداره مذکور در کنگان را به نصف کاهش می دهد

ثلاث- فرماندار کنگان: شهرستان کنگان در حال حاضر سومین شهرستان پر جمعیت استان است و در زمینه ثبت اسناد حجم بالایی از متقاضی را در لیست انتظار دارد که بعضا موجب گلایه های مردمی نیز شده است و لذا ایجاد اداره ثبت اسناد در عسلویه می تواند بار مشکلات این دو شهرستان را در این زمینه به حداقل برساند.

به گزارش ثلاث، آئین تودیع و معارفه رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان کنگان با حضور فتح اله نوروزی فرماندار، پیرهادی مدیر کل ثبت استان و معاونین فرماندار ، در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

فتح الله نوروزی در نشست با رئیس اداره کل ثبت و اسناد استان بوشهر گفت: با توجه به حجم بسیار بالای پرونده های مردم شهرستان کنگان در اداره ثبت اسناد کنگان، پیشنهاد می شود پرونده های شهرستان عسلویه را از این اداره تفکیک کنید.

وی افزود: هم اکنون عسلویه یک شهرستان جداگانه ایست که دارای قابلیت بالایی می باشد. اداره کل ثبت اسناد استان می تواند اداره ای جداگانه در عسلویه جهت رتق و فتق امورات مربوطه مردم این شهرستان ایجاد کند تا مشکلات مردم آن منطقه نیز به حداقل برسد و در همان شهرستان( عسلویه) پیگیر امورات خود باشند.

وی گفت: شهرستان کنگان در حال حاضر سومین شهرستان پر جمعیت استان است و در زمینه ثبت اسناد حجم بالایی از متقاضی را در لیست انتظار دارد که بعضا موجب گلایه های مردمی نیز شده است و لذا ایجاد اداره ثبت اسناد در عسلویه می تواند بار مشکلات این دو شهرستان را در این زمینه به حداقل برساند.

فرماندار شهرستان کنگان همچنین از رئیس اداره کل ثبت اسناد استان خواستار رسیدگی و تسریع در مطالبات مردمی شد و گفت: پرونده های زیادی در شهرستان کنگان وجود دارد که نیازمند است هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

در ادامه این مراسم از زحمات و خدمات ارزشمند ˈعیسی رضاییˈ رییس سابق ثبت اسناد و املاک کنگان قدردانی و ˈامیر حسین شعبانیˈ به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کنگان معرفی شد./ منبع: پرتال خبری فرمانداری کنگان

 

هم اکنون اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کنگان دو شهرستان کنگان و عسلویه را پوشش می دهد.

 

 

 

 

 

.

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن