بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49685
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 2 شهریور 97 4:02 ب.ظ

امام جمعه کنگان ؛

میز خدمت از حالت نمادین خارج شود

حجت الاسلام محمودی با تقدیر از برگزاری مراسم میز خدمت در آغاز هفته دولت گفت: مردم انتظار دارند میز خدمت از حالت نمادین خارج شود

امام جمعه بندر کنگان در نماز جمعه این هفته با تبریک هفته دولت گفت: الگوی ما برای برخورد با دولت ها سیره مقام معظم رهبری است .

حجت الاسلام محمود محمودی گفت: همواره دولتها مورد هدایت و حمایت رهبری بوده اند و عنوان داشته اند که تضعیف دولت تظعیف نظامی اسلامی است.

وی افزود : در کنار حمایت ها؛ نقد منصفانه و دلسوزانه نیاز است.

وی با تقدیر از برگزاری مراسم میز خدمت در آغاز هفته دولت گفت: مردم انتظار دارند میز خدمت از حالت نمادین خارج شده و این آیین در محلات مختلف شهر برگزار شود.

محمودی با اشاره به انجام اولین عمل جراحی مغز در بیمارستان امام خمینی بندر کنگان گفت: امید است با ارتقاء خدمات پزشکی در شهرستان مانع از کوچ مردم برای درمان به مرکز استان و استان های همجوار شویم . هر چند در این راستا نیاز از خیرین شهرستان کنگان دست به کار شده و برای توسعه و ارتقاء خدمات درمانی به این مرکز کمک کنند.

وی در پایان خبر از برگزاری مسابقه بزرگ غدیر داد و افزود: به هر کدام از هیئت ها ، تکایا، مساجد و … که بهترین و بزرگترین طرح را ارائه دهند جایزه ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن