بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50562
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 22 مهر 97 5:52 ب.ظ

جذب ۲ متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری در بیمارستان کنگان

ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از جذب ۲ متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری در این مرکز درمانی خبر داد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، دکتر حسن حیدری در این خصوص گفت: در راستای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان گرامی، دو متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری را برای این مرکز درمانی جذب کرده‌ایم.
وی افزود: دکتر مهدی هنرکار رمضانی و دکتر مصطفی نبی زاده، دو پزشکی هستند که ازاین‌پس به‌عنوان متخصص جراح کلیه و مجاری ادراری، ناباروری و ناتوانی جنسی در بیمارستان کنگان به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: این دو پزشک از بهترین‌های کشور در زمینه تخصصی خود می‌باشند و قطعاً تجارب و توانمندی این بزرگواران می‌تواند در امر تشخیص و درمان بیماران باعث ایجاد رضایتمندی مراجعین شود.
دکتر حیدری در ادامه گفت: درخواست جذب ۳۵ پزشک را داده‌ایم که ان شاءالله تا قبل از پایان آذرماه بخشی از این درخواست محقق خواهد شد و شاهد یک جهش بسیار خوب در افزایش متخصصین بیمارستان کنگان خواهیم بود.
گفتنی است که بیمارستان امام خمینی (ره) به‌عنوان یکی از قطب‌های درمانی استان بوشهر، علاوه بر مراجعین شهرستان کنگان، بخش‌هایی از مراجعین شهرستان‌های دیر، جم، عسلویه، پارسیان، مهر، لامرد و گله‌دار را نیز پوشش می‌دهد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن