بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50590
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 مهر 97 4:22 ب.ظ

اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای روستاهای بخش مرکزی کنگان برگزار شد

توانمندسازی و اشتغال زایی روستاییان از اهداف نمایشگاه دستاوردهای بخش مرکزی کنگان

ثلاث- بخشدار مرکزی کنگان گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد اشتغال، درآمدزایی و توانمندسازی روستاهای بخش مرکزی کنگان بوده است که ان شاءالله تمرین خوبی برای نمایشگاه های دهه فجر و عید نوروز و همچنین نمایشگاه های استانی و کشوری باشد.

غلامحسین زیبا بخشدار مرکزی کنگان در خصوص این نمایشگاه به خبرنگار ثلاث گفت: نمایشگاه دستاوردهای روستاهای بخش مرکزی کنگان در ۳۲ غرفه با حضور ۹ روستای بخش مرکزی در غرفه های صنایع دستی، گردشگری، غذاهای بومی محلی و آیین و رسوم محلی به مدت چهار روز در سالن شهید نامداری کنگان برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه استقبال خیلی خوبی از طرف مردم نسبت به این نمایشگاه را شاهد بودیم.

بخشدار مرکزی کنگان ادامه داد: گروه های مختلف آیینی با حضور خود در این نمایشگاه رسم و رسومات مردم روستا را در معرض دید مردم قرار دادند.

زیبا گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد اشتغال، درآمدزایی و توانمندسازی روستاهای بخش مرکزی کنگان بوده است که ان شاءالله تمرین خوبی برای نمایشگاه های دهه فجر و عید نوروز و همچنین نمایشگاه های استانی و کشوری باشد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه به صورت منظم و سازماندهی برای نخستین بار است که در سطح شهرستان برگزار می شود؛ پیش از این به شکل پراکنده در سطح شهرستان برگزار می شد.

بخشدار مرکزی کنگان  اظهار داشت: جا دارد از همه دوستانی که در برپایی این نمایشگاه با ما همکاری داشتند صمیمانه قدردانی نمایم.

عکس: رضا زیارتی

 

 

 

 

 

.

.

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن