بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58684
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 14 بهمن 98 1:43 ب.ظ

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی محلی در کنگان

ثلاث- نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردها ی بانوان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جهت حمایت از مشاغل خانگی و بانوان کار آفرین در موسسه آموزش زبان حرف اول با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شد.

به گزارش ثلاث، نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردها ی بانوان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جهت حمایت از مشاغل خانگی و بانوان کار آفرین در موسسه آموزش زبان حرف اول با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف نمایش و عرضه محصولات تولیدی در مشاغل خانگی و همچنین توسعه و اشاعه فرهنگ مشاغل خانگی در شهرستان‌؛ با همکاری فرمانداری، شورای اسلامی و شهرداری شهر کنگان، امور بانوان فرمانداری، آموزش و پرورش، انجمن نبض زمین، لوازم خانگی ایزدیان دایر شد که با حضور حجت الاسلام محمودی امام جمعه ی وقت، معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان کنگان، اعضای شورای شهر و روسای ادارات و نهادها در روز ۱۲ بهمن ماه افتتاح گردید.

این نمایشگاه شامل ۱۲ غرفه، در حوزه صنایع دستی با همراهی بانوان سراسر شهرستان برپا شد و تا ۲۲ بهمن ماه پذیرای همشهریان عزیز می باشد.

ایستگاه مشاوره، هدایت شغلی و هدایت آموزشی یکی از غرفه های نمایشگاه را به خود اختصاص داد تا بصورت الکترونیکی تست های شخصیت شناسی ( Mbti )، تست رغبت سنجش شغلی و مشاوره شناسایی مشاغل آینده و همچنین مشاوره تحصیلی برای انتخاب رشته پایه دهم توسط مرکز فنی و حرفه ای شهرستان با هدف تکریم ارباب رجوع به مردم خدمت رسانی کند.

در این نمایشگاه صنایع دستی ۱۲ هنر از جمله حصیر بافی، صدف سازی، کیف دوزی، ملیله دوزی، عروسک سازی، زیورآلات، عروسک و گل های بافتنی، تریکو بافی، شیرینی های سنتی و محلی، پخت غذاهای محلی، کیک پزی، تابلو های نقاشی به نمایش گذاشته شد که جهت بازدید عموم در زبانسرا حرف اول از ۱۲ تا ۲۲بهمن ماه، ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر می باشد.

 

عکس: علیا ابراهیمی

 

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن