بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51105
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 27 آبان 97 9:23 ب.ظ

تومور مثانه مرد ۸۸ ساله در بیمارستان کنگان با موفقیت جراحی شد

ثلاث- تیم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان موفق شد تومور مثانه مردی ۸۸ ساله را با موفقیت خارج کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، اخیراً تیم پزشکی بیمارستان کنگان به سرپرستی دکتر نبی زاده متخصص کلیه مجاری ادراری و دکتر مشکی پزشک بیهوشی موفق شدند تومور مثانه مرد ۸۸ ساله را جراحی کنند. این بیمار چند روز پس از عمل باحال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.
دکتر مصطفی نبی زاده متخصص کلیه و مجاری ادراری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در این خصوص گفت: این فرد بیش از یک دهه پیش اقدام به عمل تومور مثانه خود کرده بود که مدتی قبل بر اثر عود مجدد آن به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان مراجعه می‌کند.
وی افزود: این بیمار با علائمی نظیر هموگلوبین ۳٫۸، ادرار کاملاً خونی، کاهش سطح هوشیاری و دیگر مشکلات به اورژانس بیمارستان کنگان مراجعه می‌کند که بلافاصله سرم تراپی را برای این بیمار شروع کردیم و خون تزریق شد.
متخصص کلیه و مجاری ادراری بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بیان کرد: به دلیل اینکه سطح هوشیاری و هموگلوبین بیمار پایین بود، وی را به آی سی یو منتقل کردیم. اقدامات حمایتی در آی سی یو انجام گردید تا اینکه هموگلوبین مریض به محدوده ۹ رسید. پس‌ازاین، بیمار را به اتاق عمل منتقل کردیم و در یک عمل بسته، توده ۱ در ۲ سانتی‌متری مثانه وی، تراش داده شد و در آخر پس از انتقال به بخش، باحال عمومی خوب از بیمارستان کنگان ترخیص شد.
افزایش و تنوع خدمات درمانی در بیمارستان کنگان
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: هم‌زمان با شروع طرح بزرگ تحول نظام سلامت در کل کشور، بیمارستان کنگان نیز خدمات خود را به شکل بسیار گسترده‌ای افزایش داد.
دکتر حسن حیدری ادامه داد: این خدمات در حوزه‌های مختلف ازجمله افزایش تجهیزات و پزشکان برای این مرکز درمانی بوده است.
وی افزود: از زمان شروع طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان (اردیبهشت سال ۹۳) تاکنون تعداد متخصصین ما به حدود سه برابر افزایش‌یافته که این کار فقط در راستای ارایه خدمات بیشتر و متنوع‌تر به مردم منطقه انجام‌شده است.
دکتر حیدری اظهار داشت: خدمات متنوع درمانی هم‌زمان با جذب پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف و همچنین تهیه تجهیزات لازم موجب شده تا بتوانیم عمده خدمات درمانی را در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به مراجعین ارایه دهیم و نیاز آنان را برای رفتن به شهرهای دورتر و صرف هزینه‌های زیاد رفع کنیم.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن