بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51129
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 30 آبان 97 1:52 ب.ظ

مراسم روز رادیولوژی در بیمارستان کنگان برگزار شد+ عکس

ثلاث- ه مناسبت روز رادیولوژی، مراسمی جهت تقدیر از پرسنل این واحد در بخش مذکور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) به مناسبت روز رادیولوژی، مراسمی جهت تقدیر از پرسنل این واحد در بخش مذکور برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس بیمارستان کنگان برگزار شد، مدیر داخلی، مترون ، مسئول حراست، مسئول بخش تصویر برداری، متخصصین رادیولوژیست، مسئول سی تی اسکن و تعدادی از پرسنل این بخش نیز حضور داشتند.

 

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان در این مراسم ضمن تبریک روز رادیولوژی به تمامی پرسنل زحمت کش این بخش گفت: بخش تصویربرداری- رادیولوژی- بیمارستان کنگان از جمله فعال ترین بخش های این مرکز درمانی می باشد که با تلاش شبانه روزی، نقش زیادی را در رضایتمندی مردم ایجاد کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: کار سیستم ما در خیلی از موارد آرامش دادن به مراجعین است و لذا باید توجه داشت در موقع مراجعه بیمار تا جای ممکن شرایط وی را درک کنیم .

دکتر حسن حیدری اظهار داشت: جا دارد بابت همکاری شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد و سازمان منطقه ویژه پارس در تامین برخی از تجهیزات بیمارستان کنگان مانند ” دی دی آر”   و ” ام آر آی” ( مصوبه سفر مقام معظم رهبری) و نماینده سابق و کنونی قدردانی کنیم. ما روز گذشته در نشست با مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس درخواست های این مرکز درمانی را مطرح کردیم که به حمدلله با موافقت جناب مهندس موسوی( مدیرعامل منطقه ویژه پارس) واقع شد.

 

پیش از رئیس بیمارستان، علی یوسفی مسئول تصویر برداری بیمارستان امام خمینی کنگان در این نشست از تلاش های شبانه روزی پرسنل زحمت کش بخش رادیولوژی تقدیر کرد و گفت: مایه افتخار بنده و تمام همکارانم است که بتوانیم گامی در جهت خدمتگزاری به مردم بر داریم.

 

محمود میرحاجی مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان نیز در این مراسم ضمن تبریک مجدد روز رادیولوژیست و هفته وحدت گفت: به نوبه خود جا دارد از بخش پر تلاش رادیولوژی که انصافا شبانه روزی فعالیت می کنند تشکر کنم.

وی اظهار داشت: از جناب آقای علی یوسفی مسئول تصویر برداری بیمارستان کنگان نیز بابت تلاش موثر برای راه اندازی بخش ” دی دی آر – رادیولوژی دیجیتال ”  به شکل ویژه تشکر می کنم. ایشان علاوه بر این کار مهم، مجوز کار با اشعه را نیز برای این مرکز درمانی اخذ کرده است که از این بابت نیز قابل تقدیر می باشد.

مدیر داخلی بیمارستان در پایان سخنانش بابت تدبیر رئیس این مرکز درمانی در ماندگاری بیشتر رادیولوژیست های بیمارستان کنگان در شهر کنگان تمجید کرد و گفت: با پیگیری دکتر حیدری شرایط ایجاد مطب برای رادیولوژیست های بیمارستان کنگان در سطح شهر کنگان فراهم شد. این موضوع مشکلات عدیده مردمی را در این زمینه( سونوگرافی) به حداقل رسانده است و یک رضایت نسبی را بابت افزایش تعداد مطب های سونوگرافی در منطقه ایجاد کرده است.

 

لیلا محمدی رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان نیز در این مراسم ضمن تبریک مجدد به مناسبت روز رادیولوژی گفت: بنده نیز به نوبه خود روز رادیولوژی را به پرسنل زحمت کش این بخش تبریک عرض می کنم و خداوند متعال برای این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

 

در پایان این مراسم، کیک مزین به طرح رادیولوژی توسط رئیس بیمارستان بریده و میان پرسنل تقسیم شد.

 

.

.

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن