بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51355
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 13 آذر 97 2:14 ب.ظ

گامی مهم در افزایش ماندگاری متخصصین بیمارستان کنگان

شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس و تامین پروازهای متخصصین بیمارستان کنگان

ثلاث- شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس با درخواست رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، تامین پروازهای متخصصین این مرکز درمانی به سراسر کشور را بر عهده گرفتند تا گام بزرگی در راستای افزایش ماندگاری پزشکان این بیمارستان بردارند.

 

 

 

به گزارش ثلاث، با شروع طرح تحول نظام سلامت در اردیبهشت سال ۹۳ ، رویکرد جدید وزارت بهداشت و درمان بر ارتقا خدمات درمانی در زمینه کمی و کیفی استوار شد.

اساس کار و هدفگذاری در طرح تحول نظام سلامت، کاهش پرداختی از جیب مردم، ارتقا سطح خدمات درمانی و افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق محروم می باشد.

استان بوشهر در زمینه درمان تا قبل از شروع طرح تحول نظام سلامت یک استان نیازمند محسوب می شد که با آغاز این طرح این کمبود و مشکل رفته رفته کاهش یافت و امروز شاهد بالا رفتن استاندارد در اکثر آیتم های درمان می باشیم.

جذب و ماندگاری پزشکان به عنوان ابزار اصلی درمان، یکی از مهم ترین مشکلات استان بوشهر می باشد. یکی از بزرگ ترین دغدغه های بیمارستان های استان و به خصوص بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان موضوع ماندگاری پزشکان متخصص می باشد.

این موضوع در بخش رفت و آمد پزشکان به شکل یک چالش جدی خود را نشان داده است جایی که به درخواست رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان، شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس با ورود بجا و موثر ، این مشکل بزرگ را حل نموده است.

هم اکنون شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس با تامین رایگان پروازهای پزشکان متخصص بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر و سنترال منطقه، نقشی اساسی در افزایش ماندگاری این پزشکان داشته است.

بدون شک تامین پرواز به شکل رایگان، جذب پزشکان جدید ( در آینده نزدیک) را برای بیمارستان کنگان نیز تسهیل می نماید. پیگیری های مکرر رئیس این بیمارستان امام خمینی کنگان و همچنین فرماندار شهرستان کنگان و نماینده مردم جنوب استان بوشهر در کنار نگاه تعاملی مدیران شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس باعث این اتفاق بزرگ برای بزرگ ترین بیمارستان جنوب استان شده است که جا دارد بابت نگاه بلند، ارزشمند و تعاملی مهندس یاسری به عنوان دبیر شورای راهبری پتروشیمی های منطقه پارس نیز تقدیر ویژه نمود.

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. محمد خ says:

    از زحمات بحق آقای دکتر حیدری و نماینده دلسوز منطقه و فرماندار و مدیریت و دبیر شورای راهبردی پتروشیمی و سایرین که سهمی در این کار داشته اند واقعا” متشکریم و فقط میگویم خدا خیر به شما بدهد .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن