بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51534
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 23 آذر 97 3:53 ب.ظ

میز خدمت دادگستری کنگان در مصلی نماز جمعه برگزار شد

ثلاث- میز خدمت دادگستری کنگان جهت پاسخگویی مستقیم به مردم و تکریم ارباب رجوع در مصلی نماز جمعه برگزار شد

کیامرث شفیعی رئیس دادگستری شهرستان کنگان پس از برگزاری میز خدمت در مصلا نمازجمعه کنگان به خبرنگار ثلاث گت: امروز جهت پاسخگویی مستقیم به مردم و تکریم ارباب رجوع، برنامه میز خدمت را در مصلای نماز جمعه برگزار کردیم.

وی افزود: پرونده های مربوط به زمین، تصرفات عدوانی، ملکی، پرونده مطالبات با مبالغ بالا، مطالبات پیمانکاری، نزاع و درگیری، ضرب و جرح، خانواده، طلاق، تصادفات، از جمله موارد مطرح شده از جانب مردم در مراسم امروز، تحت عنوان میز خدمت بود.

رئیس دادگستری شهرستان کنگان عنوان کرد: مجموعه دادگستری شهرستان کنگان در برنامه میز خدمت که امروز برگزار کرد، به سوالات و ابهامات تمام افرادی که سوال داشتند، مشاوره حقوقی، پاسخگویی کامل و مورد رضایتی داشت.

شفیعی افزود: در این جلسه فرماندار محترم شهرستان و امام جمعه گرامی کنگان از مجموعه دادگستری شهرستان تقدیر و تشکر کردند که ما نیز به سهم خود از این بزرگواران و تمامی عزیزانی که حضور داشتند تشکر نمودیم.

وی گفت: میز خدمت را در نماز جمعه استمرار خواهیم داد و احتمالا به شکل فصلی آن را برگزار خواهیم کرد.

 

گفتنی است: در این برنامه، رئیس دادگستری شهرستان کنگان، دادستان عمومی و انقلاب، دادیار شعبه اول و دوم، رئیس شعبه دوم حقوقی، اعضای اصلی و علی البدل شورای حل اختلاف، کارکنان اداری دادگستری از ساعت ۱۱ صبح تا بعد از نماز جمعه در مصلی حضور داشتند.

 

 

.

.

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن