بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51673
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 28 آذر 97 6:31 ب.ظ

خبر خوب برای مردم جنوب استان در حوزه درمان؛

واحد سکته حاد مغزی و بخش عفونی در بیمارستان کنگان افتتاح شد

ثلاث- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هیأت همراه در سفری یک‌روزه به کنگان بخش عفونی و درمان سکته حاد مغزی را افتتاح کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱۰ پزشک متخصص هم‌زمان با افتتاح بخش‌های‌ عفونی و درمان سکته حاد مغزی به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اضافه شد.

افتتاح بخش عفونی بیمارستان کنگان با ۱۰ تخت
دکتر جعفر زارعی زاده در حاشیه بازدید شبانه از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: بخش عفونی از بخش‌های جدید بیمارستان کنگان است که با ۱۰ تخت و جذب متخصص طب عفونی و گرم سیری به شهروندان خدمات درمانی ارائه خواهد داد.
افتتاح واحد درمان سکته حاد مغزی در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره)
دکتر زارعی افزود: افتتاح واحد درمان سکته حاد مغزی در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) نیز ازجمله بخش‌های موردنیاز در تکمیل قطب درمانی جنوب استان بود که امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب رضایتمندی مردم از حوزه سلامت افزایش یابد.
وی با اشاره به توجه ویژه به قطب درمانی جنوب استان بوشهر تصریح کرد: در سال‌های اخیر کارهای بسیار ارزشمندی به‌منظور ارتقا کیفی خدمات درمانی جنوب استان به مردم صورت گرفته است و این موضوع وظیفه ما را در حفظ، ارتقا و پشتیبانی از خدمات به مردم سنگین‌تر می‌کند.
همکاری بین بخشی راهکار رفع موانع و مشکلات درمانی جنوب استان بوشهر است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به کمبودها و موانع ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب گفت: در حوزه تأمین کارکنان، تجهیزات و امکانات موردنیاز انتظار می‌رود با همکاری بین بخشی میان استانداری، نماینده محترم مردم در مجلس، فرمانداری کنگان، شوراها و صنایع مستقر در منطقه نگاه ویژه‌ای به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ایجاد شود تا آن چیزی که شایسته مردم است را فراهم آوریم.
۴۰ پزشک متخصص در بیمارستان کنگان به ارائه خدمات درمانی به مردم می‌پردازند
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز در حاشیه این بازدید گفت: خوشبختانه در چارچوب طرح تحول نظام سلامت در سه سال گذشته تعداد پزشکان متخصص این بیمارستان به حدود ۴۰ نفر رسیده است که این مهم در نوع خود برای مردم منطقه بی‌نظیر است.
دکتر حسن حیدری با اشاره به خدمات درمانی متنوع در بیمارستان کنگان افزود: با اضافه شدن تخت‌های درمانی بر اساس تخت‌های مصوب وزارت به ظرفیت بیمارستان شاهد ارتقاء کیفیت خدمات درمانی به مردم بوده‌ایم اما نیازمندی‌های ما در افزایش منابع انسانی نیازمند نگاه ویژه وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و هیأت همراه در سفری یک‌روزه به کنگان بخش عفونی و درمان سکته حاد مغزی را افتتاح کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    کارگران خدماتی بیمارستان امام خمینی (ره)شهرستان کنگان هم ازقراردادوبیمه محروم هستندوحقوق بخور ونمیر میگیرندلطفابه گوش مسئولان برسانید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن