بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52085
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 26 دی 97 0:58 ق.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

ظرفیت و حجم کار در بیمارستان کنگان بسیار بالاست

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان در حاشیه تجلیل از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: ظرفیت و حجم کار در این مرکز درمانی بسیار بالاست.

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، فرماندار شهرستان کنگان ساعت ۲۱ شب گذشته به اتفاق شهردار، رییس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر کنگان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار از کادر پرستاری بیمارستان کنگان تقدیر کردند.

در این برنامه از پرستاران بخش اتفاقات اورژانس، بستری اورژانس، بخش داخلی، آی سی یو جدید، سی سی یو، ان آی سی یو و بخش های قلب و ارتوپد، بخش اطفال، زایشگاه و اتاق های عمل با اهداء شاخه گل تقدیر به عمل آمد.

فرماندار شهرستان کنگان در حاشیه این بازدید به روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: جا دارد در ابتدا از تلاش ارزشمند، متعهدانه و دلسوزانه پرستاران عزیز به خصوص بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان تقدیر ویژه کنم و ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را خدمت این بزرگواران تبریک عرض نمایم.

فتح الله نوروزی ادامه داد: امشب توفیق داشتم که به اتفاق شهردار محترم، اعضای شورای اسلامی شهر کنگان و معاونین فرمانداری شهرستان در خدمت کادر پرستاری این مرکز درمانی باشیم.

وی اظهار داشت: فضای بیمارستان کنگان به حمدالله از نظر فیزیکی توسعه خوبی داشته و فضای خوبی ایجاد شده است به نحوی که انسان احساس نمی کند در یک بیمارستان قدم می زند.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: با وجود توسعه خوب این بیمارستان اما این مرکز درمانی کمبود نیروی انسانی و در برخی موارد تجهیزات دارد. در همین راستا ورود کرده ایم و در جاهایی که نیاز بوده است، رئیس محترم بیمارستان را به مدیران صنعت وصل نموده ایم.

نوروزی اضافه کرد: انتظار داریم با توجه به ظرفیت و نگاهی که در راستای تقویت بیمارستان ایجاد کرده ایم، بتوانیم از طریق شرکت های مستقر در منطقه، گام های موثری برداریم.

وی تصریح کرد: ظرفیت و حجم کار در بیمارستان کنگان بسیار بالاست و در همین خصوص شاهدیم که تعداد تخت های این مرکز درمانی از ۹۶ تخت به ۱۹۲ تخت ارتقا یافته است.

فرماندار شهرستان کنگان خبر داد: ان شاءلله در دهه فجر امسال( بنا به قول مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر)، کلنگ زنی درمانگاه تخصصی را در فضای داخلی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان خواهیم داشت.

 

خدمات درمانی خود را گسترش داده ایم

در این برنامه رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان که فرماندار شهرستان را همراهی می کرد، گفت: امروز این مرکز درمانی به قدری خدمات خود را گسترش داده است که مردم می توانند اکثر خدمات حوزه درمان را در همین مرکز دریافت کنند.

دکتر حسن حیدری افزود: راه اندازی اتاق عمل جراحی مغز، بخش عفونی و واحد استوک( واحد درمان سکته های حاد مغزی) از جمله بخش های جدید ما در این بیمارستان است که برای ارائه خدمات بیشتر و موثرتر به مردم، راه اندازی شده است.

وی افزود: خدمات ایجاد شده در بیمارستان امام خمینی کنگان در قالب طرح تحول نظام سلامت که همان توسعه خدمات درمان و کاهش پرداختی از جیب مردم است، ارائه می شود.

گفتنی است که فرماندار شهرستان کنگان به شکل موردی از چندین بیمار عیادت کرده و شرایط خدمات گیری و رضایتمندی آنان را پرس و جو شد.

در این برنامه مدیر داخلی و مسئول حراست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان نیز فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کنگان را همراهی کردند.

 

 

عکس: رضا زیارتی

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن