بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52336
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 17 بهمن 97 7:03 ب.ظ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان:

بیمارستان امام خمینی کنگان در بخش تروما سنتر و کلینیک تخصصی تقویت می شود

ثلاث- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به جایگاه ویژه بیمارستان امام خمینی کنگان در سطح منطقه، برنامه تقویت هرچه بیشتر این مرکز درمانی جهت ارائه خدمات گسترده تر به مراجعین داریم.

به گزارش ثلاث، دکتر جعفر زارعی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اسان بوشهر در   مراسم مراسم بزرگداشت پرستاران و پزشکان بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: جا داره در ابتدا به پرستاران و پزشکان به خصوص عزیزانی که در بیمارستان امام خمینی کنگان خدمت می کنند، عرض خدا قوت داشته باشم. این بزرگواران با وجود تمامی مشکلات که در حوزه خانواده، کاری و اقتصاد با آن مواجه هستند، با تمام توان به مردم خدمترسانی می کنند و اگر روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی آنها نبود، قطعا تحمل این مشکلات ممکن نبود .

وی افزود: دو دغدغه اصلی ما در حوزه پرستاری و پزشکی، بحث پرداخت ها و کمبود نیرو است  که در این زمینه حقیقتا تلاش های زیادی انجام داده ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به جایگاه ویژه بیمارستان امام خمینی کنگان در سطح منطقه، برنامه تقویت هرچه بیشتر این مرکز درمانی جهت ارائه خدمات گسترده تر به مراجعین است. بیشترین سهم پزشکان متخصص( جدید الورود) در سطح استان به بیمارستان امام خمینی (ره) اختصاص یافته است.

دکتر زارعی زاده گفت: با وجود مدیریت قوی در این مرکز درمانی، پتانسیل های موجود در منطقه و همکاری بسیار خوب فرمانداری شهرستان، در آینده شاهد پیشرفت و توسعه بیشتری در بیمارستان کنگان خواهیم بود.

وی در پایان از تلاش های دلسوزانه و مدیریت کارامد دکتر حیدری در بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان تشکر کرد.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در این مراسم ضمن گرامی داشت مقام پرستاران و پزشکان و تشکر از زحمات این قشر زحمتکش، گفت:  خوشحالیم که در چهلمین سالروز انقلاب اسلامی اعلام کنیم، بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان امروز در جایی قرار دارد که توان انجام بیشتر عمل های جراحی را در همین مرکز درمانی دارد.

دکتر حسن حیدری افزود: بخش ویژه نوزادان، ام آر آی، ساختمان الحاقی، بخش عفونی، واحد استروک( واحد سکته حاد مغزی)، آی سی یو جدید با ۱۰ تخت، بخشی از تجهیزاتی است که در سه سال گذشته به بیمارستان کنگان اضافه شده است.

وی ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینه جذب متخصص نیز عملکردی فوق العاده داشته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: جراح مغز، متخصص عفونی، متخصص طب اورژانس از جمله تخصص های جدیدی است که برای نخستین بار در بیمارستان کنگان جذب شده اند تا ان شاءالله بتوانیم خدمات گسترده تری به مراجعین ارائه دهیم.

 

 

در پایان این مراسم، تعدادی از پرستاران، مسئولین بخش ها و پزشکان بیمارستان کنگان تجلیل شدند.

حسن غلامی مجری توانمند استان و کشور در این مراسم به عنوان مجری و شومن با اجراهای خوب و شاد خود، حاضرین در سالن را به وجد آورد. در بخشی از برنامه ابراهیم سنگابی به دو قطعه آهنگ زیبا برای حاضرین در سالن پرداخت. سلمان صفایی نیز یک قطعا آهنگ را در سالن اجرا نمود.

 

مراسم بزرگداشت پرستاران و پزشکان این مرکز درمانی با حضور دکتر زارعی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، امام جمعه اهل سنت کنگان، رئیس، اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر کنگان، رئیس دفتر نماینده مردم جنوب استان، رئیس اتاق اصناف و جمعی از پزشکان و پرستاران بیمارستان کنگان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد.

 

عکس: حمید خلیفات. زینب صفایی

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن