بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53597
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 2 فروردین 98 1:32 ب.ظ

رئیس بیمارستان کنگان:

گسترش و تسریع در خدمات درمانی، مهمترین هدفگذاری ما برای امسال است

ثلاث- رئیس بیمارستان کنگان گفت: گسترش و تسریع در خدمات درمانی، مهمترین هدفگذاری ما برای امسال است.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، دکتر « حسن حیدری» با انتشار پیامی به مناسبت آغاز سال نو، سال ۹۸ را سرآغازی نیکو برای گسترش خدمات درمانی و سرعت بخشیدن به چرخه خدمت گزاری به مردم دانست.

در متن این پیام، آمده است:

بهار؛ زیباترین جلوه هنرمندی خداوند بر زمین، یک بار دیگر از راه رسید و زمین در حیاتی دوباره، ارمغان آور امید در دل ها شدایرانیان هرسال با رسوم و آئین های ویژه به استقبال آمدن بهار می روند و با جشن گرفتن نوروز، به حیات طبیعت سلام می گویند.

بهار برای همه ما معنی و مفهوم زندگی دوباره و سرآغازی دیگر دارد. سرآغاز چرخه حیات، بهار است.

نوروز باستانی را به خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همکاران زحمت کش خود در حوزه سلامت و به ویژه همکاران گرانقدر ر بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. برای هموطنان عزیز در این سال آرزوی سلامتی، شادی و خیر فراوان دارم.

از تلاش های شبانه روزی مجموعه کادر پرستاری، پزشکان، پرسنل و کارکنان بیمارستان کنگان که با همت خود از تنگناها عبور کرده و  با تمام توان به مردم خدمت رسانی کردند، صمیمانه قدردانی می کنم؛ همچنین از هیات رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و در راس آن، رئیس دانشگاه، نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر، فرماندار فرزانه شهرستان کنگان، امام جمعه معزز کنگان و مردم قدرشناس و نجیب ایران و به ویژه استان بوشهر، تشکر می کنم.

در سالی که گذشت، با وجود همه مشکلات مالی، موفق به راه اندازی اتاق عمل جراحی مغز و ستون فقرات و همچنین جذب جراح مغز و ستون فقرات شدیم که در همین راستا موارد زیادی مورد عمل جرلحی مغز قرار دادیم و از مرگ نجات دادیم تا با سلامت به آغوش گرم خانواده بازگردند؛ و این بزرگ ترین افتخار ما در سال ۹۷ بود.

امید است در سال ۹۸، خدمات خود را سرعت و گسترش بیشتری ببخشیم تا بتوانیم گامی موثر برای چرخه خدمتگزاری به مردم برداریم.

 

دکتر حسن حیدری

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن