بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55005
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 خرداد 98 6:57 ب.ظ

به مناسبت جشن گلریزان

۱۴۲ میلیون تومان برای آزادی زندانیان غیر عمد شهرستان کنگان جمع آوری شد

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان در پایان بیان کرد: در جشن گلریزان مبلغی بالغ بر ۱۴۲ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک مسؤولین، دستگاه‌های اجرایی، خیرین و شرکت‌های مستقر در شهرستان جمع‌آوری شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، جشن گلریزان شهرستان کنگان به ریاست فتح اله نوروزی فرماندار و با حضور امام جمعه کنگان ، امام جمعه اهل سنت کنگان ، معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ، مشاور مدیرکل اداره زندانهای استان بوشهر ، دادستان شهرستان، نماینده شرکت های مستقر در شهرستان، خیرین و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در فرمانداری برگزار شد .

فتح‌الله نوروزی در آیین جشن گلریزان  اظهار داشت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ارج‌گذاری به انسان و تکریم جایگاه و منزلت انسانی است.

فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه جشن گلریزان موجب ترویج نوع‌دوستی ، مهربانی و عطوفت در جامعه می‌شود، افزود: ماه مبارک رمضان روزهای پایانی خود را سپری می‌کند؛ امید است با قدمی کوچک در تداوم مسیر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نقش‌آفرینی کنیم تا آنها هم طعم شیرین زندگی را در کنار خانواده احساس کنند.

وی خیرین عرصه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را سفیران آزادی قلمداد و عنوان کرد: دستگیری از افرادی که در شرایط سخت حبس زندگی می‌کنند، نشان از رشد معنویت در جامعه دارد.

نوروزی گفت: تفاوت عمده جامعه اسلامی با سایر جوامع در این است که بر اساس حدیث شریف ((کُلُّکُم راعٍ وَ کُلُّکُم مسؤول عَنْ رَعیتِه )) نسبت به هم مسؤولیت متقابل دارند و در مقابل دردهای یکدیگر بی‌تفاوت نیستند.

فرماندار شهرستان کنگان در پایان بیان کرد: در جشن گلریزان مبلغی بالغ بر ۱۴۲ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک مسؤولین، دستگاه‌های اجرایی،  خیرین و شرکت‌های مستقر در شهرستان جمع‌آوری شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن