بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56852
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 24 شهریور 98 5:50 ب.ظ

رئیس سابق شورای شیرینو در گفتگو با ثلاث:

چرا بودجه مصوب پتروشیمی بوشهر برای احداث دبیرستان شیرینو در سال ۹۴ جابجا شد؟ + سند

ثلاث- رئیس وقت شورای شیرینو گفت: متاسفانه مشخص نگردید براساس چه تدبیر و اولویتی و خواسته نابخرد کدامین مسولِ تصمیم گیر، این اعتبار هزینه شده توسط شرکت پتروشیمی بوشهر جابجا گردید .

ثلاث: ایوب ایدانی رئیس وقت شورای اسلامی روستای شیرینو در خصوص موضوع پیش آمده و مشکل نبود دبیرستان در شیرینو را مربوط به گذشته میداند و در این خصوص گفتگوی خود را با خبرنگار ثلاث به شکلی که در ادامه می خوانید، انجام داده است:

 

بنام خدا

خداوند هیچ صدای بلندی را دوست ندارد ، مگر بر آن ظلم شده باشد.

 

گندم ز گندم روید، جو ز جو

مشکل امروز نداشتن دبیرستان بندر شیرینو ، ریشه در تصمیم های نابخردانه و متکبرانه و فردی مسولین وقت شهرستان دارد.

شیرینو بزرگترین روستای استان بوشهر است؛ زیبنده و سزاوار نیست که این روستاییان ولایتمدار، انقلابی، شهیدپرور، هنوز و پس از چندین دهه ، از داشتن دبیرستان محروم باشد.  جوانان شیرینو مانند تمام جوانان کشور، با حضور و  مشارکت در هشت سال دفاع مقدس و دادن شهید و جانباز برگ زرینی را برای تاریخ خود رقم زدند.

 

اهالی این روستا  با مهمان نوازی و استقبال از کارآفرینان و کارگران عموما مجرد صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، خطرات الایندگی، امراض، آسیب های اجتماعی و عدم تناسب نرم جنسیتی، در راه اعتلای وطن و فرمان رهبر بزرگوار جمهوری اسلامی ایران(شکوفایی اقتصادی)، نقش آفرینی کرده اند.

 

 

گندم زگندم روید و جو زجو…

وقتی مسولین وقت شهرستان و استان نه خود اهل حرکت باشند و دلسوز و نه اجازه برداشتن قدمی توسط مسولین محلی و اهالی در راه توسعه شهر و دیار خود  را  ندهند ، مگر می شود بیش از این انتظار داشت ؟ و صراحتا در عمل به  اصل ۱۰۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی پایبند نباشند ((استانداران ،فرمانداران،بخشداران و سایر مقامات کشوری که از طرف دولت تعیین می گردند در حدود اختیارات شوراها ملزم به رعایت تصمیمات انها هستند.))

باید امروز خانوادهای یک شهر یا داغدار ابدی دانش آموزش باشد یا دغدغه دار مسیر تردد و سانحه رانندگی.

 

۱-در اوایل دهه هشتاد با تلاش مسولین محلی و اهالی یکی از شرکت های خصوصی مستقر در روستا، احداث ساختمان دبیرستان را در دستور کار خویش قرار داد و کار را تا مرحله سقف پیش رفت که شرکت منطقه ده عملیات گازی بدلیل وجود و تجاوز  در حریم گاز، ادامه کار متوقف گردید.

 

۲-در سال ۱۳۹۴ بر اساس خواسته اهالی و نیاز مبرم شهر طی یک توافقنامه بین شرکت پتروشیمی بوشهر و شورای اسلامی بندر شیرینو و با پا درمیانی نماینده محترم وقت مجلس شورای اسلامی دکتر شیخ موسی احمدی با موضوع احداث و تجهیز دبیرستان شش کلاسه منعقد گردید(بر اساس مستند) که متاسفانه مشخص نگردید براساس چه تدبیر و اولویتی و خواسته نابخرد کدامین مسولِ تصمیم گیر،  این اعتبار هزینه شده توسط شرکت پتروشیمی بوشهر جابجا گردید و باز هم این شهر و دیار از حق خویش محروم گردید. هنوز هم اینجانب بعنوان رییس شورای وقت مات و مبهوت ضایع شدن این حق مردمم هستم……من الله التوفیق ایوب ایدانی

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن