بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60884
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 27 تیر 99 2:23 ب.ظ

سرپرست بیمارستان امام هادی شهرستان دیر خبر داد:

اهداء ۶۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به بیمارستان دیر

ثلاث- روز گذشته شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در راستای مسئولیت اجتماعی خود در مناطق پیرامونی، تعدادی تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر را تهیه و به این مرکز درمانی اهداء کردند.

 

به گزارش ثلاث، روز گذشته شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در راستای مسئولیت اجتماعی خود در مناطق پیرامونی، تعدادی تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر را تهیه و به این مرکز درمانی اهداء کردند.

در حاشیه این آیین، دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر به خبرنگار ثلاث گفت:  با درخواست هایی که از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس صورت گرفت، و با پیگیری ارزشمند و موثر دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر این مجموعه( شورای راهبردی) با حسن نیت تمام اقدام به تهیه برخی از تجهیزات مورد نیاز این مرکز درمانی نمود و روز گذشته آن را به ما تحویل داد.

وی ضمن قدردانی از اعضای شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و همچنین بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر عنوان کرد: ۲ دستگاه تنفس مصنوعی – ۲  اکسیژن ساز پرتابل – ۲ نبوالیزر- ۲ پالس اکسی متر – ۲ مانیتور علائم حیاتی- ۲ ساکشن دو شیشه و  ۲ تخت Icu به ارزش حدود ۶۰۰ میلیون تومان از طرف شورای راهبردی به ما در بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر اهداء شد. ما به خوبی واقفیم که در این شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، این کمک ها تا چه حد برای ما موثر است و لذا از این عزیزان متشکریم و انتظار داریم همچنان در کنار ما باشند و نیازمندی های اساسی ما را برای ارائه خدمات گسترده تر و با کیفیت بالاتر به مردم ، تامین کنند

دکتر مختارپور ضمن ابراز امیدواری برای ادامه کمک های موثر شورای راهبردی به بیمارستان های منطقه جنوب استان، از دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر برای پیگیری جهت تسریع در این امر مهم، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر و فرمانداری شهرستان دیر نیز قدردانی کرد.

سرپرست بیمارستان امام هادی شهرستان دیر در پایان از دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر بابت پیگیری این موضوع مجددا قدردانی کرد.

 

خبرنگار: مصطفی صفایی

 

.

.

.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن