بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62718
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 آذر 99 10:01 ق.ظ

در راستای همکاری؛

اعلام آمادگی شهرداری کنگان برای همکاری با بیمارستان امام خمینی

ثلاث- معاون شهردار بندرکنگان به دعوت سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان جهت همکاری در چند بخش، از این مرکز درمانی بازدید کرد.

ثلاث: در راستای پیگیری های فرماندار شهرستان کنگان و حسب هماهنگی ایشان قبل از ظهر دیروز مهندس سطحانیان معاون شهردار کنگان و کارشناس خدمات شهری، با دعوت دکتر صادق مختارپور، سرپرست بیمارستان امام خمینی از قست های مختلف بیمارستان بازدید نمودند.

هدف از این بازدید همکاری و همیاری بین شهرداری و بیمارستان بوده که موضوعات بهسازی فضای سبز، احداث و بهسازی سرویس های بهداشتی، پاکسازی کانال و مسیل ها و پیشگیری و مهار سیلاب های آینده ، پاکسازی و بهسازی محوطه داخلی بیمارستان و فضای بین پانسیون ها ،ترمیم پل های مسیر تردد و مدیریت بهینه پسماند های بیمارستان بوده است .

این بازدید مقدمه ی جلسه هفته ی آینده مسئولان بیمارستان با شورا و شهردار کنگان بوده که در این بازدید مدیر داخلی، مسول امور عمومی، مسئول بهداشت محیط و مسئول حراست نیز همراهی کردند.

امید است این بازدید مقدمه همکاری و مشارکت سایر ادارات و ارگانهای شهرستان در کمک رسانی و مساعدت به بیمارستان و جامعه مدافعان سلامت در این روزهای سخت باشد .

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن