بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64300
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 27 اسفند 99 1:29 ب.ظ

پرچم متبرک به حرم امام رضا به بیمارستان کنگان اهدا شد

ثلاث-پرچم بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از حرم امام رضا(ع) به بیمارستان کنگان در روز میلاد سرور آزادگان جهان و شب میلاد باب الحوائج علمدار کربلا اهداء شد.

به گزارش ثلاث به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، بعد از ظهر دیروز پرچم متبرک به حرم مطهر امام رضا( ع) به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان اهداء شد.

سرهنگ صابر دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان کنگان در حاشیه ای آیین گفت: این پرچم از بنیاد کرامت رضوی امام رضا( ع) متبرک شده است.

وی افزود: جا دارد در این ایام به مدافعان سلامت در حوزه مقابله با کرونا عرض خداقوت داشته باشیم. این عزیزان در یک سال گذشته فداکاری های زیادی کرده اند تا ما بتوانیم با آرامش و آسایش بیشتری به زندگی ادامه دهیم.

صابر پیشکسوت جهاد و شهادت ادامه داد: چند پرچم بنیاد کرامت رضوی متبرک به حرم امام رضا (ع) در بیمارستان های کل کشور توزیع شده است که یکی از آن مراکز درمانی، بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان است.

وی گفت: امیدواریم با عنایت خداوند مهربان به زودی شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا در سراسر جهان باشیم.

در این آیین فرماندار شهرستان کنگان و معاون عمرانی وی، مدیر داخلی، مسئول حراست و مسول دفتر سرپرست بیمارستان امام خمینی، کارشناس فرهنگی و دینی بیمارستان کنگان، مدیر عامل موسسه خیریه بیمارستان کنگان و تعدادی از پرستاران و کادر درمان بیمارستان امام خمینی نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن