بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64951
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 اردیبهشت 00 9:08 ب.ظ

شکستگی جمجمه هوادار پرسپولیس در کنگان + آخرین وضعیت وی در بیمارستان

به گزارش ثلاث، شب گذشته در جریان پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل استقلال، موجی از شادی در سراسر کشور ایجاد شد و هواداران این تیم به سطح خیابان ریخته و اقدام به جشن و موتور سواری کردند.

به گزارش ثلاث، شب گذشته در جریان پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل استقلال، موجی از شادی در سراسر کشور ایجاد شد و هواداران این تیم به سطح خیابان ریخته و اقدام به جشن و موتور سواری کردند.

در همین خصوص در بندر کنگان نیز این جشن با حضور پر تعداد موتور سواران در سطح خیابان ها انجام شد. متاسفانه یکی از جوانان موتور سوار در آن شلوغی دچار سانحه می شود و به شدت از ناحیه سر آسیب می بیند.

 

و توسط اورژانس ۱۱۵ به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان منتقل می شود.

توفیق خلیفات مدیرداخلی بیمارستان در گفتگو با خبرنگار ثلاث در خصوص آخرین وضعیت این جوان کنگان اظهار کرد: شب گذشته این جوان به نام ( عارف. م ) بر اثر تصادف موتوری به بیمارستان امام‌خمینی کنگان ارجاع داده می‌شود.
خلیفات افزود: ساعت های اولیه ورود فرد نامبرده به اورژانس به دلیل بدحالی شدید بیمار ومشکل در تنفس، دستگاه تنفسی برای وی نصب می‌شود.
وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه که شامل سونوگرافی و سی‌تی اسکن و… است، نشان داد به طور مختصر مایع آزاد در داخل حفره لگن وی وجود دارد اما آنچنان زیاد نبود که به اتاق عمل فرستاده شود.
خلیفات عنوان کرد: این فرد بیشتر از ناحیه سر آسیب دیده که متاسفانه شکستگی‌های متعدد ناحیه جمجه و خونریزی متعدد مغزی دارد. قاعده و قسمت طرفی جمجمه آن آسیب دیده است.
مدیر داخلی بیمارستان کنگان با بیان اینکه بافت ریه وی نیز دچار آسیب دیده است گفت: موقع ورود بیمار به بیمارستان ضریب هوشیاری وی ۶ بود و همچنین مهره‌های هفت گردنی و هفت ناحیه پشت نیز دچار شکستگی شده است.
وی همچنین افزود: به احتمال زیاد ناحیه فک نیز شکسته شده باشد.
خلیفات همچنین گفت: وضعیت عمومی مریض فعلاً ثابت است.

ثلاث: برای این جوان کنگان آرزوی سلامتی داریم. امیدواریم وی هرچه سریع تر سلامتی خود را به دست بیاورد و به دامن خانواده و جامعه بازگردد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن