بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65382
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 23 تیر 00 5:57 ب.ظ

جراحی موفقیت آمیز ۲ سنگ ۳۵ میلی متری در بیمارستان کنگان/ تجهیزات اتاق عمل بهسازی شود

ثلاث-متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری در بیمارستان کنگان از انجام یک عمل جراحی و استخراج ۲ سنگ ۳۵ میلی متری از یک بیمار۸۶ ساله خبر داد.

دکتر مصطفی نبی زاده متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری در خصوص این جراحی به هفته نامه استانی ثلاث جنوب گفت: بیمار ۸۶ ساله دیابتی با سابقه مشکل قلبی که به دلیل وجود سنگ در مجرای ادراری و مثانه قادر به ادرار کردن نبود را مورد جراحی قرار دادیم. این جراحی موفقیت آمیز شامل ۲ سنگ ۳۵ میلی متری بوده است.
این جراح جوان و خوش نام از مسئولین درخواست کرد: امید است با همکاری بهتر مسولین شهری و منطقه از جمله نماینده محترم مردم جنوب استان بوشهر که خود دغدغه حوزه درمان شهرستان را نیز دارد، تجهیزات فرسوده اعمال جراحی ارولوژی که به صورت آندوسکوپی(بسته ) انجام می شود هر چه زودتر بهسازی شود و مردم شریف منطقه از خدمات بیشتر و بالاتری برخوردار گردند.

دکتر صادق مختارپور سرپرست جوان بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان که در یک سال مدت حضورش در بیمارستان کنگان اقدامات ارزشمندی برای این مرکز درمانی انجام داده است در خصوص جراحی فوق الذکربه خبرنگار هفته نامه ثلاث جنوب گفت: هم اکنون عمده مراجعینی که از مشکلات کلیه و مجاری ادراری رنج می برند در بیمارستان کنگان توسط تیم پزشکی مجرب و با تجربه [ از جمله جناب آقای دکتر نبی زاده متخصص و جراح اورولوژی] مورد درمان و یا عمل جراحی قرار می گیرند که خود یک امتیاز بسیار ارزشمند برای جنوب استان و بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان است.
وی افزود: با توجه به حجم مراجعان و مشکلات بسیار متعدد کلیه و مجاری اداراری در منطقه، بهسازی تجهیزات برای اتاق عمل اورولوژی می تواند باعث شود آن بخش از بیمارانی که جهت درمان به مراکز درمانی دور یا به استان های دیگر می روند ، مشکلات درمانی خود را در بیمارستان کنگان مرتفع کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن